طرح «پیک کتاب» توسط کانون حضرت ام البنین (س) شهر کیان اجرا می شود

علیرضایی از اجرای طرح «پیک کتاب» توسط کانون فرهنگی هنری حضرت ام البنین (س) شهر کیان خبر داد و گفت: این طرح در به منظور معرفی کتاب های مختلف در قالب طرح ملی شنبه های کتاب مساجد اجرا می شود.

«فاطمه علیرضایی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: کانون فرهنگی هنری حضرت ام البنین (س) شهر کیان با معرفی کتاب در فضای مجازی این امکان را به نوجوانان و جوانان می دهد تا کتاب مورد نظر خود را انتخاب و از طریق پیک کتاب، درب منزل تحویل بگیرند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت ام البنین (س) مسجد حضرت علی بن ابیطالب (ع) شهر کیان افزود: ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، روی آوردن نوجوانان و جوانان و در خانه ماندن به منظور پیشگیری از شیوع کرونا از اهداف برگزاری طرح «پیک کتاب» توسط کانون حضرت ام البنین (س) شهر کیان است.

 

وی ابراز کرد: طرح «پیک کتاب» به منظور شیوع ویروس کرونا و مقابله با این ویروس منحوس و همچنین حفظ سلامتی نوجوانان و جوانان اجرا می شود.

 

علیرضایی اظهار داشت: با اجرای طرح های مختلف در حوزه کتاب، انتظار می رود نوجوانان و جوانان استقبال خوبی از طرح «پیک کتاب» داشته باشند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت ام البنین (س) مسجد حضرت علی بن ابیطالب (ع) شهر کیان افزود: برگزاری شنبه های کتاب مساجد، برگزاری نمایشگاه های کتاب، برگزاری پویش با کتاب در خانه، مسابقات مجازی کتاب از دیگر برنامه ها و فعالیت های کانون فرهنگی هنری حضرت ام البنین (س) شهر کیان است.

 

کد خبر 1007725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha