برخی از راه های روستایی شیروان همچنان مسدود است

بخشدار سرحد شیروان گفت: به دلیل برف و کولاک شدید از عصر دیروز تاکنون راه ۱۵ روستای بخش سرحد و تعدادی از راه های قوشخانه همچنان بسته است.

«علی قویدل» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارداشت: گردنه شیخ حسن، دهستان شیروان که شامل 17 روستا است مسدود و در گردنه بیگ و توکور یخبندان شدید است که اینک هیچ گونه ترددی انجام نمی شود.

 

بخشدار سرحد شیروان بیان کرد: ارتفاع برف در این منطقه به 15 سانتی متر رسیده و با اعلام وضعیت موجود به راهداری و حضور کارکنان در منطقه همچنان راه های روستایی و محورهای مزبور مسدود است.

 

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شیروان هم گفت: به دلیل کولاک شدید اینک همکاران مشغول بازگشایی راه زیدر-سرانی در بخش قوشخانه و مسیر شیخ حسن بخش سرحد به سمت لوجلی هستند.

 

«حمید جوان» اظهار داشت: تردد در محورهای اصلی برقرار است ولی در سایر محورها فقط با زنجیر چرخ و رعایت نکات ایمنی امکان پذیر است که شن ریزی و برفروبی توسط همکاران از عصر دیروز تاکنون در دست انجام است.

 

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شیرروان گفت: از عصر دیروز تاکنون 500 کیلومتر از محورهای اصلی و روستایی این شهرستان در چند مرحله برفروبی شده ولی به دلیل بارش مدام برف همچنان تعدادی از مسیرها بسته است.

 

جوان افزود: تاکنون 20 تُن شن و نمک برای راه ها استفاده شده که 17 دستگاه ماشین آلات با 30 نفر نیروی راهداری مشغول بازگشایی مسیرهای روستایی هستند.

 

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شیروان گفت: رانندگانی که قصد تردد محورهای کوهستانی را دارند ضمن رعایت نکات ایمنی در رانندگی، زنجیر چرخ، تجهیزات ایمنی و وسایل گرمایشی به همراه داشته باشند.

 

هواشناسی خراسان شمالی روز پنج‌شنبه با صدور اطلاعیه ای از بارش برف و باران و کولاک برف در مناطق کوهستانی این استان تا روز یک‌شنبه خبر داده است.

 

براساس این اطلاعیه دمای هوا هم در برخی مناطق استان در این بازه زمانی به ۱۰ درجه سانتیگراد زیر صفر خواهد رسید.

 

 

کد خبر 1007733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha