ریشه‌کنی آسیب های اجتماعی با ایجاد اشتغال ممکن می شود

فتح اللهی با بیان اینکه شهرستان رشت دارای ظرفیت های بالای در حوزه اشتغال است گفت: ریشه همه ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی بیکاری است.

به گزارش خبرنگار خبر گزاری شبستان از رشت، «علی فتح اللهی» امروز (شنبه، ۶ دی ) در جلسه بررسی مشکلات شهر صنعتی رشت اظهار کرد: شهرستان رشت از دیرباز تا کنون جز اولین‌های کشور در حوزه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی و اجتماعی بود.

 

فرماندار رشت با بیان اینکه شهدا از زندگی و علایق خود گذشتند تا اکنون ما در آرامش باشیم گفت: حفظ و حراست از آرمان‌های شهدا و دفاع از خون آنان وظیفه خطیری است که برعهده ماست.

 

فتح اللهی اذعان کرد: ۱۳ دی سالروز شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی است، اخلاق و منش و رفتار این شهید بزرگوار الگوی مناسب برای همه مسئولین است.

 

وی با تاکید بر اینکه همه مسئولان بایستی در راستای حل مشکلات جامعه گام بردارند اضافه کرد: با بهره‌گیری از الگوهای مناسب انقلاب و نظام می‌توان نام ماندگار از خود بر جای گذاشت.

 

فرماندار رشت افزود: مسائل و مشکلات جامعه شناسایی و در آن راستا گام‌های لازم و تاثیرگذار برداشته شود.

 

فتح اللهی به تعیین زمین شهر صنعتی رشت اشاره و تصریح کرد: بر اساس ضوابط مشکلات اشتغال شناسایی و برطرف شود.

 

وی با اشاره به اینکه ریشه همه ناهنجاریهای جامعه بیکاری است اظهار کرد:با نگاهی موشکافانه به سرقت، اعتیاد و باز بودن قلیان‌سراها متوجه خواهیم شد که بر اثر عدم اشتغال جوانان، جامعه دچار ناهنجاری‌های اجتماعی است.

 

فرماندار رشت خاطرنشان ساخت: ریشه همه آسیب‌های اجتماعی در عدم اشتغال جوانان است.

کد خبر 1007739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha