برپایی مراسم روضه همزمان با دهه اول فاطمیه در بیت مرحوم حاج سیدمهدی طباطبایی

همزمان با حضرت فاطمه زهرا (س) و ایام فاطمیه اول، مجلس روضه از روز شنبه ششم دی ماه مصادف با یازدهم جماد الاولی در بیت مرحوم حاج سیدمهدی طباطبایی آغاز می شود و تا روز چهارشنبه دهم دی ماه، مصادف با پانزدهم جمادی الاولی ادامه دارد.

حجت الاسلام والمسلمین «سید محمد طباطبایی» در گفتگو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان گفت: به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت یگانه بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) و ایام فاطمیه اول، مجلس روضه از روز شنبه ششم دی ماه مصادف با یازدهم جماد الاولی در بیت مرحوم حاج سیدمهدی طباطبایی آغاز می شود و تا روز چهارشنبه دهم دی ماه، مصادف با پانزدهم جمادی الاولی ادامه خواهد داشت.

 

امام جماعت مسجد امام موسی ابن جعفر (ص) افزود: این جلسات به یاد شهید محسن فخری زاده و با حضور طلاب و روحانیون و جامعه مبلغان، جامعه خطبا و واعاظ،  مداحان و ذاکرین اهل بیت (ع) و جامعه همه روزه و با رعایت پروتکل های بهداشتی از ساعت ۳ بعدازظهر آغاز می شود و تا اذان مغرب و عشاء ادامه دارد.

 

وی خاطرنشان کرد: دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) که امکان مراجعه حضوری و شرکت در جلسات روضه فاطمیه اول را ندارند، می توانند از طریق شبکه های اجتماعی به صورت آنلاین در مراسم روضه حضرت فاطمه (س) شرکت کنند. 

 

حجت الاسلام والمسلمین طباطبایی یادآور شد: علاقه مندان و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) همچنین می توانند به صورت حضوری در مراسم روضه حضرت فاطمه (س) که در بیت استاد اخلاق مرحوم حاج سید مهدی طباطبایی برگزار می شود، شرکت کنند.

 

وی با اشاره به سابقه برگزاری جلسات روضه حضرت فاطمه (س) در دهه اول فاطمیه گفت: برگزاری جلسات روضه حضرت فاطمه (س) به ویژه در فاطمیه اول در بیت  مرحوم حاج سیدمهدی طباطبایی بیش از نیم قرن سابقه دارد.

 

 

کد خبر 1007770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha