برپایی 30 نمایشگاه وقف در جوار امامزادگان استان مرکزی

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان مرکزی از برپایی بیش از 30 نمایشگاه وقف به مناسبت هفته وقف در جوار امامزادگان شاخص و مصلاهای این استان خبر داد.

حجت الاسلام سید محمد باقر حسینی اراکی، معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار شبستان در اراک با تبریک هفته وقف اظهار کرد: وقف یادگار ماندگار است که همه وظیفه دارند در راستای تبیین این فریضه الهی در جامعه تلاش کنند.

 

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه های وقف در استان مرکزی گفت: این نمایشگاه ها در جوار امامزادگان شاخص استان و میعادگاه های نماز جمعه به منظور معرفی وقف و خدماتی که از این راه ارایه می شود برپا شده اند.

 

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی با اشاره به اینکه در آمد موقوفات در راه های خیر و خدا پسندانه مصرف می شود، ادامه داد: معرفی خدمات وقف در بین افراد جامعه ضروری است و این کار سبب جذب خیرین برای وقف اموال و دارایی ها می شود.

 

وی برپایی ایستگاه های وقف در سطح استان را از دیگر برنامه های اوقاف و امور خیریه استان مرکزی در هفته وقف دانست و گفت: این امر راهی برای انتقال فرهنگ وقف و آشنا کننده مردم با این فرهنگ در جامعه است.


معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان مرکزی نواخته شدن زنگ وقف در استان، برگزاری مسابقه انشا نویسی در رابطه با وقف، آشنایی با آثار فرهنگی و اجتماعی وقف، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک و حفظ و احیاء موقوفات به عنوان یک امانتدار امین را از جمله برنامه های این اداره در هفته وقف برشمرد.

 

پایان پیام/

کد خبر 100778

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha