بروز پدیده گردو غبار و طوفان شن در محور ارتباطی زهکلوت - ایرانشهر

مسعود جمیلی گفت: طبق گزارش مرکز مدیریت راه ها و حمل و نقل این اداره کل، شاهد بروز پدیده طوفان شن در محور زهکلوت به ایرانشهر هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، «مسعود جمیلی»، گفت: طبق گزارش مرکز مدیریت راه ها و حمل و نقل این اداره کل، شاهد بروز پدیده طوفان شن در محور زهکلوت به ایرانشهر هستیم.



مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان افزود: به همین منظور آن دسته از رانندگانی که قصد تردد در این محور را دارند با توجه به کاهش دید افقی جوانب احتیاط را رعایت کنند.



وی بیان کرد: با توجه به نیاز روشن کردن چراغ های وسیله نقلیه در گرد و غبار به برای دید دیگر وسایل نقلیه، رانندگان قبل از خروج از حوزه جنوب کرمان به سمت استان سیستان و بلوچستان باید چراغ های خودروی نقلیه خود را کنترل و در صورت معیوب بودن، نسبت به رفع عیب آنها اقدام کنند.



جمیلی خاطرنشان کرد: به دنبال بروز پدیده گرد و غبار و احتمال کاهش دید بیشتر در محورهای جنوب کرمان، راهداران شهرستان های جنوبی و گشت های راهداری به صورت آماده باش در آمده و در محورها حضور دارند.



مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان اظهار کرد: از مردم و کاربران جاده ای خواهشمندیم در صورت مشاهده هر گونه مشکل جاده ای مانند ورود شن های روان به محور اصلی راه و اشیای مزاحم تردد مراتب را به شماره 141مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان اطلاع دهند.



وی در خاتمه عنوان کرد: در حال حاظر دید افقی در محور زهکلوت به ایرانشهر تا شعاع ۱۰۰متر گزارش شده است.

کد خبر 1007794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha