بیش از ۸۵ درصد هزینه ای حمل و نقل را شهرداری پرداخت می کند

قائدی گفت: بیش از ۸۵ درصد هزینه ای حمل و نقل را شهرداری پرداخت می کند و در بخش مترو هم سهم شهروندان نزدیک به ۲ هزار تومان است که ۹۰۰ تومان از شهروندان گرفته می شود و مابقی را شهرداری تقبل کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «نواب قائدی»، امروز (شنبه 6 دی) در همایش تجلیل از فعالان حوزه حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز که در باغ «عفیف آباد» برگزار شد، گفت: در حوزه حمل و نقل مترو علی رغم مشکلات موجود، کار به خوبی پیش می رود و امیدوارم خط 2 مترو را در موعد مقرر در سه ایستگاه برای بهره برداری آماده کنیم و حفاری تا میدان «آزادی» تمام شده و در حال ریل گذاری است.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به اینکه هزنیه های حمل و نقل سه بخش دارد که اول مردم، دوم شهرداری و سوم دولت است که دولت تاکنون هزینه بخش اتوبوسرانی را پرداخت نکرده است، افزود: بیش از 85 درصد هزینه ای حمل و نقل را شهرداری پرداخت می کند و در بخش مترو هم سهم شهروندان نزدیک به 2 هزار تومان است که 900 تومان از شهروندان گرفته می شود و مابقی را شهرداری تقبل کرده است.

این عضو شورای اسلامی شهر شیراز با یادآوری این مطلب که هنوز هیچ تولیدی روی خروجی کارخانجات اتوبوس روی نداده است، افزود: همه نهادها باید در حوزه فرهنگ سازی کمک کنند.

کد خبر 1007827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha