قرارگاه پیشرفت و آبادانی به‌ دنبال ایجاد رفاه برای مردم مناطق محروم است

قاسمی گفت: قرارگاه پیشرفت و آبادانی به‌ دنبال ایجاد رفاه برای مردم مناطق محروم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، سردار « علی قاسمی» امروز (۶ دی) در مراسم افتتاح پروژه انتقال آب شرب روستای میغان شهرستان نهبندان اظهار کرد: قرارگاه پیشرفت و آبادانی، محرومیت زدایی از مناطق محروم و کم برخوردار را در دستور کار قرار داده و با استفاده از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی و خود مردم، خدمات ارزنده‌ای را در این زمینه ارائه کرده است.

 

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: فعالیت های قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه در پنج محور عمرانی، اشتغال و معیشت، فرهنگی، تعلیم و تربیت و آموزش سبک زندگی اسلامی تعریف شده است.

 

وی با بیان اینکه قرارگاه پیشرفت و آبادانی می خواهد سبک زندگی اسلامی را احیا و توسعه دهد، افزود: استفاده از ظرفیت مردم نتایج بسیار خوبی را برای قرارگاه به همراه داشته و نشان دهنده لزوم استفاده از ظرفیت مردم در تمامی پروژه‌های مختلف است.

 

قاسمی ادامه داد: اقدامات قرارگاه با محوریت روحانی مستقر و مشارکت مردم در دهستان ها و روستاهای هدف دنبال می شود.

 

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه قرارگاه پیشرفت و آبادانی به‌ دنبال ایجاد رفاه برای مردم مناطق محروم است، تأکید کرد: امروز مجموعه بسیج و سپاه به نهادی خدمت رسان به مردم در حوزه های مختلف فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی تبدیل شده است.

 

به گفته وی هیچ کاری از قرارگاه پیشرفت و آبادنی سپاه جز خدمت به مردم پذیرفته نیست و باید نفع تمام فعالیت های آنان به مردم مناطق محروم برسد.

کد خبر 1007893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha