۴ دستگاه تبلت برای دانش آموزان نیازمند اهدا شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای کارشناسان از اهدای ۴ دستگاه تبلت برای دانش آموزان نیازمند حاشیه شهر اردبیل خبر داد.

«علی اصدق» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: 4 دستگاه تبلت به همت اعضای کانون فرهنگی هنری شهدای کارشناسان برای دانش آموزان نیازمند حاشیه شهر اردبیل تهیه و اهدا شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای کارشناسان تصریح کرد: این کار خداپسندانه در راستای حمایت از دانش آموزان نیازمند صورت گرفت تا زمینه استفاده از فضای مجازی برای آموزش بهتر را فراهم کند.

 

وی ادامه داد: دانش آموزان سرمایه های آینده کشور هستند که باید در این شرایط بیماری باید از آنها حمایت شود تا الگوی برای کمک به یکدیگر باشیم.

 

اصدق خاطر نشان کرد: این احسان در اذهان دانش آموزان ماندگار خواهد بود و امیدواریم در آینده نیز آنها مشکل گشایی بسیاری از دانش آموزان نیازمند باشند تا جامعه شاهد پیشرفت و توسعه باشد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای کارشناسان افزود: شیوع بیماری کرونا در جامعه فصل جدیدی از همدلی و همیاری در کشور ایجاد کرده است و باید از این ظرفیت برای حمایت از اقشار ضعیف استفاده کرد.

 

اصدق بیان کرد: آمادگی کامل برای کمک به دانش آموزان بی بضاعت را داریم و تلاش خواهیم کرد تا نیازهای مادی و معنوی آنها را در زمینه لوازم التحریر و سایر اقلام تامین کنیم.

 

کد خبر 1007924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha