کشف یک تن انواع مواد مخدر در خراسان جنوبی

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: طی هفته گذشته ماموران پلیس در خراسان جنوبی حدود یک تن انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ کشف کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، سردار «ناصر فرشید» امروز (۶ دی) در گفتگو با رسانه های گروهی استان اظهار کرد: با تلاش ماموران جان بر کف پلیس در خراسان جنوبي طی یک هفته گذشته حدود یک تن انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ کشف شده است و مأموران 205 قاچاقچی مواد مخدر را در این رابطه دستگیر کردند.

 

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی با بیان این که 53 هزار لیتر سوخت قاچاقچیان طی یک هفته کشف شده است، افزود: ماموران در زمینه حمل قاچاق کالا و فراورده های نفتی نیز 57 قاچاقچی را دستگیر کردند.

 

وی با اشاره به دستگیری 54 سارق طی هفته گذشته، تصریح کرد: سارقان دستگیر شده به 135 فقره سرقت در خراسان جنوبی اعتراف کرده اند.

 

سردار فرشید یادآور شد: طی آذر ماه گذشته نیز مأموران پلیس در خراسان جنوبی 507 گواهینامه صادر و هزار و 838 خودرو و 75 موتورسیکلت را شماره گذاری کردند.

 

به گفته وی صدور 132 جلد گذرنامه و پاسخگویی به 32 هزار و 838 تماس شهروندان، عملیاتی شدن 8 هزار و 638 تماس و ارائه 14 هزار و 223 راهنمایی تلفنی به شهروندان از دیگر اقدامات بوده است.

کد خبر 1007955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha