وقف هسته ای بعد از شهادت شهید فخری زاده گسترش یافته است

معاون امور مجلس و استانهای سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: اوقاف مهمترین سازمان و نهاد در حوزه اقتصادی و فرهنگی و عقیدتی در اسلام است.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف، حجت الاسلام «نوری زاده»، معاون امور مجلس سازمان اوقاف وامور خیریه در دیدار با کارکنان اداره کل اوقاف لرستان گفت: اوقاف مهمترین سازمان و نهاد در حوزه اقتصادی و فرهنگی و عقیدتی در اسلام است.

 

معاون امور مجلس اوقاف با بیان این مطلب که اوقاف یک نهاد مردمی است که ریشه در باورها و اعتقادات مردم دارد و باید مردمی بماند افزود: موقوفات جدید با نیت ها و نیاز های جدید توسط واقفین در حال انجام است. امیدوارم این دستاورد عظیم توسط ما مسئولان و متولیان وقف حفظ و حراست شود. وقف در حوزه علم و دانش،خرید وسایل پزشکی، رسیدگی به وضعیت معیشتی و تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان و طلاب و در حوزه فن آوریهای نو و دانش بنیان و از جمله نیاز های جدید جامعه برای ایجاد موقوفات جدید است. 

 

حجت الاسلام نوری زاده ابراز داشت: بعد از شهادت شهید فخری زاده، وقف در حوزه تحقیقات هسته ای هم داشته ایم به هرحال در توسعه و تعمیم فرهنگ وقف باید بکوشیم. و در حفظ موقوفات این امانتهای الهی که توسط مردم با اعتقاد و مخلص به ارمغان آمده است باید مسئولین اوقاف و متولیان و امناء تلاش نمایند.

 

وی در ادامه اظهار داشت:مهمترین سرمایه ما اعتماد ملی و مردمی است.

 

نوری زاده در پایان گفت:ظرفیت وقف ظرفیت بی بدیلی است که در بسیاری از حوزه ها می تواند بکار گیری شود.

کد خبر 1007965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha