طرح «شنبه های کتاب» در کانون شهدای ایران آباد اجرا شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای روستای ایران آباد گفت: طرح «شنبه های کتاب» در قالب طرح ملی «ایران قوی» به همت اعضای این کانون اجرا و کتاب قرآن و امام حسین (ع)؛ امام حسین (ع) و قرآن معرفی شد.

«عادل محرمی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: طرح «شنبه های کتاب» در قالب طرح ملی «ایران قوی» به همت اعضای این کانون اجرا و کتاب قرآن و امام حسین (ع)؛ امام حسین (ع) و قرآن معرفی شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای روستای ایران آباد تصریح کرد: این کتاب به همت حجت الاسلام رضایی اصفهانی نگارش شده هست و ویژه اساتید و سخنرانی جلسات حسینی به ویژه در ماه های محرم و صفر است.

 

وی اذعان داشت: به صورت هفتگی این حرکت فرهنگی توسط اعضای این کانون اجرا می شود و با ضبط کلیپ یک کتاب معرفی می شود تا زمینه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین بچه های مسجد فراهم شود.

 

محرمی یادآور شد: مشارکت اعضای کانون موجب شور و نشاط برای معرفی کتاب از سوی بچه های مسجد شد و تاکنون کلیپ های تهیه شده در پروفایل این کانون در سامانه بچه های مسجد بارگذاری شده است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای روستای ایران آباد افزود: کتاب یک سرمایه با ارزش فرهنگی است که طبق منویات مقام معظم رهبری باید در راستای ترویج آن گام برداریم.

 

محرمی خاطر نشان کرد: کتابخانه این کانون آمادگی کامل برای تامین کتاب های مورد نیاز دانش آموزان این روستا است و تاکنون بچه های مسجد از این کتابخانه استقبال مناسب داشته اند.

 

کد خبر 1007977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha