ارائه بیش از ۱۱ هزار پرونده مشاغل آسیب دیده از کرونا به بانک های شهرستان شیراز

امیری گفت: ۱۱ هزار و ۵۴۲ پرونده توسط دستگاه های اجرایی شیراز برای اخذ تسهیلات مشاغل آسیب دیده از کرونا به بانک های شهرستان شیراز ارائه شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدرضا امیری»، امروز (شنبه 6 دی) در نهمین نشست کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان شیراز گفت: 11 هزار و 542 پرونده توسط دستگاه های اجرایی شیراز برای اخذ تسهیلات مشاغل آسیب دیده از کرونا به بانک های شهرستان شیراز ارائه شده است.

فرماندار شیراز ادامه داد: رقم ریالی پرونده های ارائه شده معادل سه هزار و 560 میلیارد ریال است و حمایت دولت از مشاغل آسیب دیده از کرونا با تاکید برجذب به موقع تسهیلات همچنان ادامه خواهد داشت.

 وی اضافه کرد: از میان پرونده های ارائه شده تا کنون هفت هزار و 646 پرونده به مرحله نهایی رسیده اند و 2 هزار و 284 میلیارد ریال به آنها پرداخت شده و سه هزار و 656 پرونده نیز در حال پرداخت هستند و در این طرح از ۳۰ هزار فرصت شغلی حمایت شده است.

امیری با تاکید بر نقش بانک ها در افزایش تاب آوری اصناف آسیب دیده از کرونا بیان کرد: لازم است تا بانک ها در اجرای طرح اعطای تسهیلات به کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا مشارکت جدی و فعال داشته باشند.

فرماندار شیراز ادامه داد: ۲۱۸ طرح در حوزه گردشگری و میراث فرهنگی با تثبیت تعداد ۲۱۸ شغل به سیستم بانکی شهرستان شیراز معرفی شده که بانک ها باید رسیدگی به آنها را مورد توجه قرار دهند.

وی تصریح کرد: تسهیلات باشگاه ها و طرح های ورزشی خسارت دیده از کرونا نیز ابلاغ شده و واجدان شرایط می توانند از اداره ورزش و جوانان موضوع را پیگیری کنند.

خاطر نشان می شود، نهمین نشست کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان شیراز با حضور روسای بانک های عامل در محل فرمانداری شیراز و با هدف بررسی عملکرد شبکه بانکی شهرستان در اجرای طرح اعطای تسهیلات به کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا به ریاست فرماندار شیراز برگزار شد.

کد خبر 1007992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha