جشنواره «عصر سلیمانی ها» در ۲ بخش رویدادی و مسابقه ای فعالیت می کند

صحت گفت: جشنواره «عصر سلیمانی ها» در ۲ بخش رویدادی و مسابقه ای فعالیت می کند و این جشنواره در دهه فجر امسال برترین های خود را خواهد شناخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمد صحت»، امروز (شنبه 6 دی) در نشست خبری جشنواره «عصر سلیمانی ها» که در تالار حافظ شیراز برگزار شد، گفت: یک سال است که شهادت سردار دلها می گذرد و برای همین نخستین جشنواره ملی شهید سلیمانی در این ایام اجرایی می شود.

مسئول فضای مجازی سپاه فجر فارس با اشاره به اینکه تفکر و مکتب شهید سلیمانی در جهان مایه بیداری ملت اسلام شده و تا ابد این تفکر در اذهان ملل اسلامی باقی خواهد ماند، تاکید کرد: رسانه ها و هنر در کنار هم می توانند مایه نشر تفکر انقلابی باشند.

وی با اشاره به اینکه از این رو جشنواره «عصر سلیمانی ها» طراحی شده است و در 2 بخش رویدادی و مسابقه ای فعالیت می کند، یادآور شد: در بخش رویدادی شرکت کنندگان استان فارس حضور دارند و در بخش مسابقه ای همه شرکت کنندگان از تمام استان های کشور حضور می یابند.

صحت با اشاره به اینکه علاقمندان می بایست آثار خود را تا اول بهمن ماه به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند و داوری ها تا ابتدای دهه فجر ادامه می یابد و مراسم اختتامیه هم در دهه فجر برگزار می شود، افزود: این جشنواره که از هفتم دی آغاز به کار خواهد کرد در رشته های فیلم کوتاه، نرم افزار، پوستر و پویانمایی خواهد بود.

وی با اشاره به موضوعات ویژه جشنواره هم گفت: «تفکر شهید سلیمانی»، «ما ملت شهادتیم و ما ملت امام حسینیم» 2 موضوع ویژه این جشنواره است و علاقمندان می توانند از طریق سایت www.farsfestival.ir نسبت به آثار خود به جشنواره اقدام کنند.

صحت با اشاره به اینکه سامانه اینترنتی «حضور مجازی» به آدرس www.hozormajazi.ir هم برای امضای اینترنتی افراد در رابطه با آمریکای تروریست، انتقام سخت و حاج قاسم در نظر گرفته شده است، افزود: افراد می توانند پس از مراجعه به این سایت موارد مورد نظر خود را امضا کنند.

وی در مورد داوران جشنواره هم گفت:  جشنواره کشوری است و بالطبع داوران هم کشوری خواهند بود و اساتید کشوری به عنوان داور در این جشنواره شرکت می کنند.

کد خبر 1008022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha