فاز نخست قطار شهری کرج با حمایت دولت تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد

سلیم نژاد با اشاره به اهمیت حمایت دولت از رشد زیرساخت های مدیریت شهری کرج گفت: فاز نخست قطار شهری کرج با حمایت دولت تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « اکبر سلیم نژاد» طی بازدید محسن هاشمی، رئیس شورای اسلامی شهر تهران از روند تکمیل پروژه قطار شهری گفت: فاز نخست قطار شهری کرج با حمایت دولت تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.

 

رئیس شورای اسلامی شهر کرج افزود: قطار شهری در سال ۹۶ به گونه ای به شورای اسلامی شهر کرج تحویل داده شد که پیمانکار و کارفرما بر سر مسائل مالی دچار اختلاف بودند و کارگاه های ساخت مترو نیز تعطیل شده بودند.

 

وی با اشاره به برپایی جلسات متعدد و پیگیری های استانی و ملی در خصوص قطار شهری بیان کرد: پیگیری اعضاء شورا برای متروشهری در شرایطی پیش رفت که عده ای معتقد بودند کرج نیاز به مترو ندارد و باید منابع مالی آن به دیگر حوزه ها سوق داده شود.

 

سلیم نژاد اظهار کرد: به منظور رشد زیرساخت های شهری در حوزه جنگل کاری و رشد فضای سبز، همچنین تکمیل تقاطعات غیر هم سطح، تزریق اعتبار لازم به بزرگراه شمالی، ساماندهی آب های سطحی و افتتاح سوله های فرهنگی و ورشی از جمله پیگیری های شورای اسلامی شهر کرج است که محقق شد. 

 

رئیس شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: بهره مندی از معمار متروی شهر تهران و حمایت دولت از تجارت ارزشمند مدیریت شهری شهر تهران زمینه سرعت افتتاح ایستگاه ها و خطوط مترو است که به نوبه خود می تواند زمینه کاهش آلودگی هوا و ترافیک است. 

 

 

کد خبر 1008026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha