فعالیت کانون سیدالشهداء (ع) شادگان در طرح ملی ایران قوی

عباسیان از فعالیت کانون فرهنگی هنری سیدالشهداء (ع) مسجد شرف شادگان در طرح ملی ایران قوی خبر داد و گفت: در این راستا برنامه‌های مختلفی به ویژه در مراسمات مذهبی اجرا کردیم.

«علیرضا عباسیان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، با تشریح فعالیت های کانون فرهنگی هنری سیدالشهداء (ع) شادگان در طرح ملی ایران قوی اظهار کرد: در راستای فعالیت در زمینه طرح ملی ایران قوی، در ابتدای اقدام به ثبت نام کادر و ارکان خود جهت اخذ مجوز الکترونیکی کانون در سامانه کرد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری سید الشهداء (ع) مسجد سید شرف شادگان افزود: یکی از مسائل مطرح در طرح ملی ایران قوی بحث تلاوت نور است که هر شب پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد یک صفحه از قرآن کریم قرائت می شود.

 

وی به ثبت طرح فرهنگی هنری اشاره کرد و ادامه داد: در این راستا اردوهای یک روزه شهرستانی و مراسمات مذهبی بسیاری را اجرا کردیم که از جمله آنها می توان به شروع ایام فاطمیه و برگزاری کلاس هایی تحت این عنوان نیز اشاره کرد؛ همچنین به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب (س) ایستگاه صلواتی را به همت بچه های مسجدی راه اندازی شد.

 

عباسیان از ثبت کلاس های آموزشی در طرح ملی ایران قوی خبر داد و تصریح کرد: در این راستا نیز کلاس تاریخ صدر اسلام را به صورت هفتگی در مسجد سید شرف این شهرستان برگزار می کنیم.

 

وی از راه‌اندازی کتابخانه امام جعفر صادق (ع) در مسجد خبر داد و اضافه کرد: این کتابخانه ببیش از یک هزار جلد کتاب دارد که مورد استفاده اعضای کانون است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری سیدالشهداء (ع) شادگان ابراز کرد: در راستای انعکاس رویدادهای این کانون، اطلاع رسانی نظیر برگزاری مراسمات و کلاس ها را از طریق فضای مجازی به سمع و نظر شهروندان می رسانیم.

 

وی از عضویت ۳۴۵ نفر در کانون فرهنگی هنری سیدالشهداء (ع) شادگان خبر داد و عنوان کرد: این کانون در شبکه رابطین نیز عضویت دارد و با نماینده کانون ها ارتباط موثری را در جهت هماهنگی های لازم برقرار کردیم.

 

کد خبر 1008035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha