اهواز در وضعیت نارنجی و ۲۷ شهر دیگر خوزستان در وضعیت زرد قرار دارد

نجاتی با اشاره به اینکه در خوزستان تنها شهر اهواز در وضعیت نارنجی است و ۲۷ شهر دیگر استان در وضعیت زرد قرار دارد گفت: در اهواز دوسوم کارکنان باید در محل کار حاضر باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «رضا نجاتی» عصر امروز (شنبه ۶ دی) در حاشیه جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا اظهار کرد: وضعیت شهر اهواز از نظر بیماری کرونا همچنان نارنجی است از این رو مصوبات قبلی در اهواز پا برجا است و ۲ سوم کارمندان باید در محل کار حاضر شوند.

 

سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا در خوزستان افزود: تمامی ادارات و شرکت‌ها ی دولتی و خصوصی ملزم به اجرای مصوبات ستاد کرونا هستند و ساعت کاری در اهواز همان ۸ تا ۱۳:۳۰ دقیقه است.

 

وی اضافه کرد: در اهواز که در وضعیت نارنجی است مشاغل گروه یک و ۲ امکان فعالیت دارند و در ۲۷ شهرستان زرد مشاغل گروه یک، ۲ و سه می‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند.

 

نجاتی تصریح کرد: تردد خودروهای شخصی پس از ساعت ۲۱ در اهواز همچنان ممنوع بوده و بنا بر مصوبات قبلی نیز ورود پلاک‌های غیر بومی به شهر اهواز و خروج پلاک‌های بومی از شهر اهواز ممنوع است.

 

وی با تاکید بر اینکه بیماری ناشی از ویروس کرونا در خوزستان هنوز تمام نشده است، از مردم خواست همچنان توصیه‌های پزشکان و کادر درمانی را جدی بگیرند.

 

سخنگوی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا بیان کرد: اگر امروز آمار تعداد بیماران کاهش یافته، حاصل زحمات خود مردم است؛ بیماری هنوز از بین نرفته لذا از مردم می‌خواهیم برای اینکه همین میزان کم بیماری به صفر برسد پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

 

وی ابراز کرد: شرایط فعلی همچنان امکان بازگشت به وضعیت قبلی را دارد و اگر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی صورت نگیرد خوزستان دوباره به وضعیت قرمز باز می‌گردد؛ همه چیز به رفتار ما بستگی دارد و اگر وضعیت فعلی را حفظ کنیم یقینا بیماری کاهش می‌یابد.

 

کد خبر 1008064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha