امتحانات دی ماه در آستارا غیرحضوری برگزار می‌شود

موسوی گفت: امسال به دلیل شرایط خاص کرونایی و وضعیت نارنجی شهرستان آستارا به غیر از پایه‌های دوازدهم، بزرگسالان و آموزش از راه دور امتحانات دیگر پایه‌ها به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

«سید سجاد موسوی» امروز(شنبه، ۶ دی) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،اظهارکرد: امسال به دلیل شرایط خاص کرونایی و وضعیت نارنجی شهرستان آستارا به غیر از پایه‌های دوازدهم، بزرگ‌سالان و آموزش از راه دور امتحانات دیگر پایه‌ها به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

 

مدیر آموزش و پرورش بندر آستارا با بیان اینکه دانش‌آموزان دیگر پایه‌های تحصیلی به صورت آنلاین در شبکه اجتماعی دانش‌آموز موردارزیابی قرار می‌گیرند، افزود: در مدارسی که امکان ارزشیابی به صورت برخط فراهم نباشد معلم می‌تواند از ارزشیابی تکوینی نوبت اول برای تعیین نمره پایانی دانش‌آموز استفاده کند.  

 

وی زمان شروع امتحانات نهایی را از ۱۵ دی ماه جاری در ۲ حوزه امتحانی خاتم‌الانبیاء و فاطمیه دانست و تصریح‌کرد: رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک، تب‌سنج و مواد ضدعفونی‌کننده در حوزه امتحانات نهایی اجباری بوده و برای قرنطینه دانش‌آموزان مورددار و مشکوک به کووید ۱۹ نیز اتاق ایزوله پیش‌بینی شود.

 

موسوی خواستار حضور ناظرین ثابت در حوزه‌های امتحانات بزرگ‌سالان و آموزش از راه دور شد و خاطرنشان کرد: متأسفانه طبق گزارش‌های میدانی صورت‌گرفته به دلیل عدم‌حضور ناظر ثابت هیچ نظارتی بر نحوه برگزاری امتحانات بزرگ‌سالان و آموزش از راه دور نمی‌شود.

 

مدیر آموزش و پرورش بندر آستارا با بیان‌اینکه ۱۸ هزار نفر از دانش‌آموزان این شهرستان در ۱۶۰ آموزشگاه دولتی و غیردولتی مشغول به تحصیل هستند، خاطرنشان‌کرد: به دنبال تعطیلی مدارس از یکم آذر ۹۹ فعالیت‌های آموزشی و پرورشی مدارس از طریق صداوسیما، پیام‌رسان شاد، تلفن گویا و توزیع درس‌نامه انجام می‌شود.

کد خبر 1008083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha