توزیع ۲۰۰ پرس غذای گرم  بین نیازمندان به همت کانون امام علی(ع) نکا

چادرنشین گفت: در راستای اطعام نیازمندان هم زمان با در پیش بودن اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، ۲۰۰ پرس غذای گرم با رعایت کامل نکات بهداشتی پخت شده و بین نیازمندان توزیع شد.

«مجتبی چادرنشین» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در نکا اظهار کرد: امسال با توجه به شیوع کرونا تلاش برای اطعام دهی به نیازمندان با قوت اجرایی شده است و تلاش شد تا در مناسبت های مختلف توزیع بسته های معیشتی و اطعام دهی در دستور کار باشد.


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا افزود: اطعام دهی به نیازمندان از نیمه شعبان و در پی دستور رهبری در راستای کمک های مومنانه و طرح ملی راهکار ذیل رواق همدلی شبستان فرهنگ طرح ملی ایران قوی اجرایی شد و در آستانه فرارسیدن شب های قدر با مشارکت اعضای کانون و اهالی محله و بسیجیان اطعام دهی اجرایی شد.



وی خاطر نشان کرد: با جمع آوری کمک های مومنانه و حضور خیران برای توزیع بسته های معیشتی در دوران مختلف تلاش شد و پخت غذای گرم در ماه رمضان و محرم و اکنون در دوران فاطمیه و اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی اجرایی شد.

 


چادرنشین ابراز کرد: به منظور اجرای رزمایش مواسات و همدلی و هم زمان با در پیش بودن اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، 200 پرس غذای گرم با رعایت کامل نکات بهداشتی پخت شده و در بین نیازمندان توزیع شد.
 

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا اظهار کرد توزیع غذای گرم با برنامه ریزی در بین افراد نیازمند، بی خانمان و کارتن خواب در نکا توزیع شد.

وی یادآور شد: اولین گام  رزمایش مواسات و همدلی، شناسایی نیازمندان و خیرین بود که با همکاری اعضای کانون این امر محقق شد و با جلب کمک های مومنانه خیرین، توانستیم سبدهای غذایی شامل اقلامی همچون مرغ، ماکارونی، برنج، کنسرو ماهی و حبوبات و لوازم التحریر را تهیه و در بین افراد توزیع کنیم.

کد خبر 1008086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha