آغاز فاز دوم زهکشی اراضی شمالی گلستان/ آغاز عملیات اجرایی اراضی  ۱۵ هزار هکتاری آبیاری نوین

مهاجر به فاز دوم زهکشی ۵۰ هزار هکتاری اراضی شمالی گلستان اشاره کرد و گفت: مقدمات اجرای این طرح از ماه گذشته آغاز شده و آغاز رسمی اجرای این پروژه از امروز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «مختار مهاجر» صبح امروز (یکشنبه 7 دی) در نشست تخصصی در راستای پیگیری تفاهم نامه پروژه های استان گلستان اظهار کرد: برای اجرای زهکشی با قرارگاه خاتم در  30 هزار هکتار اراضی شمالی استان قرارداد داشتیم که 95 درصد زهکشی انجام شده است و 20 درصد ابنیه آن باقی مانده است که بنا شد تا 20 روز اینده به اتمام برسد.

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان ادامه داد: 50  هزار هکتار بعدی نیز کارهای قراردادی به اتمام رسیده است و مقدمات اجرای این طرح را از ماه گذشته آغاز کردیم و آغاز رسمی اجرای این پروژه را امروز با همت قرارگاه خاتم در استان  آغاز می کنیم.

 

مهاجر یادآور شد: برای آبیاری تحت فشار 15 هزار هکتار انعقاد تفاهم همکاری با قرارگاه خاتم انجام دادیم که کار اجرایی این پروژه نیز امروز آغاز می شود.

 

وی با بیان اینکه در لایروبی و مرمت آب بندان ها نیز انعقاد تفاهم همکاری با قرارگاه خاتم داشتیم، بیان کرد: در خصوص برقی کردن چاه ها نیز اقدامات خوبی صورت گرفته است و نیاز است پیگیری هایی در این بخش صورت بگیرد.

 

کد خبر 1008111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha