وحدت و همدلی سرلوحه کار مردم و مسئولان باشد

امام جمعه شهرستان فیروزکوه گفت: هر جایی فضای همدلی، وحدت و فضای صمیمی میان آحاد مردم و مسئولین ما برقرار باشد، در این فضا می توان اقدامات بزرگی انجام داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران،حجت الاسلام حسن حیدری امام جمعه شهرستان فیروزکوه درباره تهیه دستگاه سی تی اسکن گفت: الحمدالله در ایام ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، شاهد این بودیم که یکی از خلاهای موجود در بخش درمان شهرستان فیروزکوه مرتفع و دستگاه سی تی اسکنی که مطالبه شهروندان و نیاز شهرستان بود تامین شد.

وی تصریح کرد: بنده از زحمات و پیگیری های همه عزیزان به ویژه نماینده محترم مردم شهرستان های فیروزکوه و دماوند در مجلس شورای اسلامی، سرپرست شبکه بهداشت و درمان و ریاست بیمارستان امام خمینی(ره)، مجمع خیرین سلامت و همچنین از مشارکت پررنگ هیئات مذهبی شهرستان و همه خیرینی که به نحوی در تهیه دستگاه سی تی اسکن کمک کردند صمیمانه قدردانی میکنم.
حیدری در  ادامه خاطر نشان کرد: حضور مردم در صحنه، همدلی، صمیمیت و وحدت میان آحاد مردم و مسئولین، رمز موفقیت و پیشرفت شهرستان است و در این فضا می‌توان گام های بزرگی برداشت.
امام جمعه فیروزکوه در پایان اظهار داشت: شیطان و شیطان صفتان تلاش می‌کنند با اختلاف افکنی، مانع رشد و پیشرفت شوند، لذا در مسیر تعالی شهرستان و خدمت خالصانه به مردم، باید از هرگونه اختلاف به شدت اجتناب‌ کرد.

کد خبر 1008118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha