سومین مرحله اجرای «طرح سفره مهربانی» در شهرستان قدس

سومین مرحله اجرای «طرح سفره مهربانی» در شهرستان قدس با حضور مسئولین کلید خورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، سومین مرحله اجرای «طرح سفره مهربانی» با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) و آستان قدس رضوی همراه با توزیع نان متبرک رضوی همزمان با ایام فاطمیه و گرامیداشت شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور  امام جمعه شهرستان قدس، رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) و رییس اداره تبلیغات اسلامی  آغاز شد.

حجت الاسلام رضا جوکار امام جمعه شهرستان قدس در راستای اجرای این طرح اظهار داشت: آستان قدس رضوی و کمیته امداد امام خمینی(ره) دارای خدمات و برکات فراوانی در نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

جوکار بیان کرد: آستان قدس رضوی دارای ظرفیتی بالا و منشا برکات فراوان  و پشتوانه کمک به محرومین است.

امام جمعه شهرستان قدس افزود: اقدامات و خدمات کمیته امداد که توانسته کمک های فراوانی از طریق خیرین جمع آوری و توزیع کند نشان از مقبولیت این نهاد انقلابی و  عمق دیانت خیرین و نیکوکاران است.

وی به انعکاس مطلوب کارهای خیرخواهانه اشاره داشت و بیان کرد: در سایه نظام انقلاب اسلامی خدمات ارزنده ای ارائه می شود که لازم است این خدمات انعکاس داده شود که این انعکاس دستاوردها و خدمات به اندازه خود خدمات، ارزشمند است.

لازم به ذکر است، در این طرح، تعداد ۱۵۰کارت اعتباری به ارزش هر کارت  ۴۵۰ هزار تومان برای مدت ۳ ماه تهیه نان روزانه فراهم شد که طی این مدت سفره های نیازمندان به نان رضوی متبرک می شود.

کد خبر 1008127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha