وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با شهدای زاهدان تجدید بیعت کرد

آذری جهری وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور در گلزار شهدای زاهدان با شهدای این شهر تجدید بیعت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در نخستين روز از سفر به سيستان و بلوچستان به همراه احمدعلی موهبتی “استاندار” در گلزار شهداي زاهدان حضور یافت و با قرائت فاتحه و اهداي گل و گلاب با آرمان هاي شهدا و امام شهدا تجديد بیعت کرد.

 

 آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به‌منظور بررسی وضعیت دسترسی مناطق روستایی به ارتباطات پایدار و اینترنت پرسرعت و همچنین پیگیری پروژه‌های در حال انجام در استان سیستان و بلوچستان، شب گذشته وارد شهر زاهدان شد.

 

بر اساس برنامه‌های اعلامی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، تا پایان سال جاری تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار کشور به شبکه ملی اطلاعات متصل می‌شوند و امکان دسترسی آنان به اینترنت پرسرعت فراهم می‌شود.

 

با این‌ حال هنوز چند استان ازجمله استان سیستان و بلوچستان از برنامه توسعه ارتباطات روستایی عقب هستند؛ به همین منظور، آذری جهرمی وزیر ارتباطات با همراهی جمعی از مدیران مرتبط این وزارتخانه و نمایندگان اپراتورهای کشور برای پیگیری مشکلات پروژه‌های ارتباطی و تسریع در انجام آن‌ها به استان سیستان و بلوچستان سفرکرده تا با حضور میدانی در مناطق محروم روستایی روند توسعه ارتباطات در این مناطق را تسریع کند.

 

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پیش از سفر به سیستان و بلوچستان از اختصاص حدود یک هزار میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت های مخابراتی این استان خبر داده است.

کد خبر 1008133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha