همایش ملی چالش‌ها و راهکارهای توسعه بقاع متبرکه به قطب فرهنگی برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام فائزی از برگزاری همایش ملی چالش‌ها و راهکارهای توسعه بقاع متبرکه به قطب فرهنگی به میزبانی اداره کل اوقاف و امور خیریه خوزستان خبر داد و گفت: این همایش ۱۴ اسفند به صورت مجازی برگزار می‌شود.

«حجت‌الاسلام فائز فائزی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: همایش ملی چالش‌ها و راهکارهای توسعه بقاع متبرکه به قطب فرهنگی به صورت مجازی به میزبانی اداره کل اوقاف و امور خیریه خوزستان برگزار می‌شود.

 

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه خوزستان با بیان اینکه این همایش 14 اسفند سال جاری برگزار می‌شود افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این همایش می‌توانند آثار خود را تا (30 بهمن) به دبیرخانه علمی این همایش ارسال کنند.

 

وی با اشاره به اینکه دبیرخانه علمی این همایش دانشگاه شهید چمران، دانشکده الهیات و معارف اسلامی و همچنین پایگاه استنادی جهان اسلام است اضافه کرد: دبیرخانه اجرایی این همایش اداره کل اوقاف و امور خیریه استان خوزستان است.

 

رئیس مرکز افق اداره کل اوقاف و امور خیریه خوزستان به محورهای این همایش اشاره کرد و یاد آور شد: بقاع متبرکه، ترویج فرهنگ زیارت، بقاع متبرکه و آثار آن در پیشرفت جامعه اسلامی، نوسازی بقاع متبرکه، راهکارها و چالش‌ها و جایگاه تاریخی _ علمی بقاع متبرکه مهم‌ترین محورهای این همایش هستند.

 

کد خبر 1008136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha