حمایت ستاد فهما از طرح‌ها و ایده‌های بچه‌های مسجد درباره مکتب حاج قاسم

سعادتی از تدارک گسترده ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد برای نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی خبر داد و گفت: ایده‌ها و طرح‌های برتر بچه‌های مسجد درباره سیدالشهدای جبهه مقاومت و مکتب حاج قاسم از سوی این ستاد حمایت می‌شود.

«سعید سعادتی» در گفتگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان از تدارک ویژه برنامه های فرهنگی متعدد در ستاد فهما برای نخستین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی خبر داد و اظهار کرد: بسیاری از فعالیت های پیش بینی شده برای طرح ملی ایران قوی، همچون جشنواره سرود «سردار آسمانی» با محور فرهنگ ایثار و شهادت و سردار حاج قاسم سلیمانی در حال انجام است.

 

معاون فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور تصریح کرد: حمایت از طرح ها و ایده های مرتبط با سردار سلیمانی و مکتب این شهید عالیقدر ازجمله برنامه های ستاد فهما برای نخستین سالگرد شهادت سردار دل ها است. در این راستا، فعالان و اعضای کانون های مساجد می توانند از طریق سامانه «سحاب (سامانه حمایت ایده های بچه های مسجد)» تا 20 دی ماه نسبت به ارسال طرح ها و ایده های خود درباره سیدالشهدای جبهه مقاومت اقدام کنند.

 

وی ادامه داد: از طرح های برگزیده و منتخب حمایت های مالی صورت می گیرد. در همه بخش ها امکان ارائه طرح وجود دارد و وقتی تایید از سوی استان صورت می گیرد به بخش مربوطه برای ارزیابی و تایید و بهره مندی از حمایت ها، ارسال می شود.

 

سعادتی بیان کرد: علاوه بر این، برگزیدگان سوگواره «علمدار کربلا» که به همت ستاد فهمای ایلام و با همکاری عتبه عباسی(ع) برگزار شد، همزمان با ایام سالگرد شهادت حاج قاسم معرفی و تقدیر می شوند.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری جشنواره های سرود و پویش های مسجدی نیز برای ایام نخستین سالگرد شهادت حاج قاسم، تدارک دیده شده است.

کد خبر 1008153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha