عطر مهربانی در سفره نیازمندان بام ایران/ بسته های گوشت به دست محرومان می رسد

توزیع بسته های گوشت متبرک قربانی به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری برای سومین بار پیاپی سفره نیازمندان و آسیب دیده گان از کرونا را در ۴۵ نقطه استان رنگین می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «محمدرضا مظاهری» امروز (یکشنبه ۷ دی) در جلسه هماهنگی توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت متبرک قربانی بین نیازمندان استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: توزیع بسته های گوشت متبرک قربانی به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری برای سومین بار پیاپی سفره نیازمندان و آسیب دیده گان از کرونا را در ۴۵ نقطه استان رنگین می کند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این بسته های گوشت متبرک قربانی با مساعدت و مشارکت موسسه حضرت خدیجه (س) قم و برنامه تلویزیونی سمت خدا و به همت ستاد هماهنگی کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری ویژه ماه جمادی الاول در بین نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا توزیع می شود.

 

وی ابراز کرد: این اقدام جلوه ای از مواسات و همدلی ستاد در لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری و تداوم اجرای طرح ملی «راهکار» در ایام شیوع ویروس کرونا است.

 

مظاهری تصریح کرد: در این مرحله ۱۲۰۰ بسته گوشت یک و نیم کیلویی با ارزشی بالغ بر یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال بین نیازمندانی که از قبل توسط اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد شناسایی شده و بانک اطلاعات آن ها تکمیل گردیده است، توزیع می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اجرای این اقدام در استان چهارمحال و بختیاری تاکنون توانسته است بارقه های امید در بین نیازمندان را افزایش داده و بازخورد اجرای این طرح از طریق پیامک های ارسالی اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد و مصاحبه های مرتبط بر این موضوع صحه گذاشته است.

 

خاطرنشان می شود: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری با همکاری برنامه تلویزیونی سمت خدا و موسسه حضرت خدیجه (س) قم تاکنون در سه مرحله اقدام به تهیه و توزیع بسته های گوشت های قربانی و سه مرحله اجرای طرح ذبح قربانی و توزیع بین نیازمندان و آسیب دیدگان از شیوع ویروس کرونا با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد و پانصد میلیون ریال کرده است.

 

کد خبر 1008159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha