کلیپ « اخلاق رهبری و روش برخورد با مردم» در فضای مجازی منتشرمی شود

کلیپ موشن گرافی « با موضوع اخلاق رهبری و روش برخورد با مردم » با هدف آگاهی, رشد تفکر اجتماعی ترویج مطالعه متون دینی به همت فرهنگ سرای گلستان در فضای مجازی منتشرمی شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی فرهنگ سرای گلستان، این کلیپ موشن گرافی دومین شماره از محصول فرهنگی «روشنی راه» است که با کلام امیرمومنان امام علی (ع) با موضوع« اخلاق رهبری و روش برخورد با مردم » تهیه شده است .

ماحصل آنچه در این کلیپ به آن تاکیده شده است ؛ همانا مهربانی با  مردم است.  امام علی (ع) به مالک می فرماید: مبادا چونان حیوان شکاری باشی که خوردن آنان (مردم)را غنیمت بدانی زیرا مردم دو دسته اند: دسته ی اول برادر دینی تو و دسته ی دیگر در آفرینش همانند تو می باشند، ای مالک اگر از آنان گناهی سرمی زند یا به هردلیل خواسته یا ناخواسته اشتباهی مرتکب می شوند آنان را ببخش و بر آنان آسان گیر آن طور که دوست داری خدا بر تو بخشش و رحم نماید و برتو آسان گیرد.

منبع گردآوری مطالب این کلیپ کتاب نهج البلاغه و کلام امیرمومنان علی (ع) است که تنظیم آن را بهروز آهنگری دکتری علوم قرآنی و تدوین آن را سید فرهاد عباسیان برعهده داشتند .

این کلیپ با هدف ترویج و ترغیب مطالعه متون دینی، روایات امامان معصوم(ع) و شناخت مسیر روشن آنها و دوری از شبهات می باشد و اولین شماره این کلیپ با موضوع « ضرورت خودآگاهی » در فضای مجازی بیش از 1000 بازدید داشت .

امکان بازدید کلیپ های روشنی راه به نشانی golestan.farhangsara   و سایت  golestan.farhangsara.ir  برای مخاطبان فراهم شده است .

فرهنگ سرای گلستان به نشانی میدان هلال احمر، خیابان گلستان، جنب بوستان فدک است.

کد خبر 1008176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha