تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی «سرود نماز»

دولت آبادی با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره ملی «سرود نماز» در استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره تا پایان دی ماه جاری تمدید شد.

«علیرضا دولت آبادی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، اظهار کرد: نخستین جشنواره ملی «سرود نماز» به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد و با همکاری ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد و ستاد اقامه نماز این استان در یاسوج برگزار می شود.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه فراخوان این جشنواره منتشر شده، گفت: داوری این جشنواره در وهله نخست به صورت فیلم موبایلی از سرود هر گروه (حداکثر دو اجرا مورد قبول است) و بعد از انتخاب آثار گروه های منتخب فایل صوتی با فرمت «mp3» به دبیرخانه جشنواره ارسال شود.

 

وی با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره تا پایان دی ماه جاری تمدید شد، ادامه داد: کار داوری آثار ارسالی نیز پنجم بهمن ماه امسال توسط هیئت داوران انجام می گیرد.

 

دولت آبادی هدف از برگزاری این جشنواره را بهره گیری از ظرفیت ابزار هنر در زمینه ترویج و توسعه فرهنگ نورانی نماز، افزایش آگاهی مردم نسبت به آثار، آداب و احکام نماز، تشویق و ترغیب فعالین عرضه هنر (هنرمندان و مربیان) به تولید آثار نمازی، معرفی و ترویج سرودهای فاخر نمازی بین عموم مردم، انتقال مفاهیم اسلامی و دینی به نسل نوجوان با استفاده از ابزار هنر و سرود دانست.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد به نکاتی در مورد اجرای جشنواره «سرود نماز» اشاره کرد و گفت: متن سرود باید مرتبط با نماز باشد، ضمن اینکه گروه های سنی مختلف می توانند در این جشنواره شرکت کنند.

 

وی با بیان اینکه هر گروه می تواند به دلخواه یک یا دو سرود ارسال کند، یادآور شد: ارسال آثار از سراسر کشور به دبیرخانه این جشنواره آزاد است.

کد خبر 1008178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha