ترمینال جدید فرودگاه جهرم دهه فجر بهره برداری می شود

رضایی کوچی از افتتاح و بهره برداری از ترمینال جدید فرودگاه شهرستان جهرم در دهه فجر امسال خبر داد.

«محمدرضا رضایی کوچی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: با توجه به فضای محدود ترمینال فرودگاه جهرم و تعلق ابنیه آن به ۴۰ سال پیش و با توجه به انجام پروازها در این فرودگاه، احداث ترمینال جدید ضرورت دارد.

 

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی افزود:  این ترمینال با صرف ۷ میلیارد تومان اعتبار و در مساحتی معادل هزار و 500 متر مربع ایجاد شده و روند تکمیل و تجهیز آن در دست انجام است.

 

وی با اشاره به اینکه ترمینال جدید فرودگاه جهرم امکان پذیرایی همزمان از ۲۰۰ مسافر را فراهم می‌کند، بیان کرد: این ترمینال مراحل پایانی ساخت خود را سپری می کند و آماده بهره برداری است.

 

رضایی با اشاره به زمان بهره برداری از این پروژه، عنوان کرد: پروژه ترمینال و سالن انتظار فرودگاه شهرستان جهرم دهه فجر انقلاب اسلامی افتتاح و به بهره برداری می رسد.

 

وی با اشاره به پروازهای این فرودگاه، خاطرنشان کرد: پروازهای فرودگاه جهرم در حال حاضر در روزهای شنبه و دوشنبه هر هفته در مسیر رفت و برگشت تهران-جهرم با استقبال مردم فعال است.

 

به گزارش شبستان، فرودگاه جهرم که تقریبا به مدت ۱۰ سال غیرعملیاتی بود و متروکه شده بود، سال ۹۶ با صرف حدود ۲ میلیارد تومان اعتبار مجددا آغاز به کار کرد.

کد خبر 1008190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha