۳۰ عنوان برنامه از صدا و سیمای خراسان جنوبی پخش می شود

قائم مقام صدا و سیمای خراسان جنوبی با بیان اینکه به مناسبت روز بصیرت بیش از ۳۰ عنوان برنامه از صدا و سیمای استان پخش می شود، گفت: به مناسبت اولین سالروز شهادت سردار سلیمانی نیز ۳۵ عنوان برنامه به روی آنتن صدا و سیمای استان خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «علی اصغر زارع» صبح امروز (7 دی) در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: صدا و سیمای خراسان جنوبی وظیفه دارد مناسبت های مختلف از جمله 9 دی روز بصیرت و سالروز شهادت سردار سلیمانی را در حد توان خود پوشش دهد.

 

قائم مقام صدا و سیمای خراسان جنوبی در خصوص برنامه های 9 دی روز بصیرت گفت: صدا وسیمای استان برنامه های مختلفی را در چهار حوزه صدا، سیما، خبر و فضای مجازی به مناسبت این روز اجرا می کند.

 

وی با بیان اینکه 18 عنوان برنامه با مدت تقریبی 500 دقیقه به مناسبت 9 دی به روی آنتن سیمای خراسان جنوبی می رود، افزود: ویژه برنامه قاب دوم از مهم ترین و شاخص ترین برنامه های این حوزه است.

 

زارع با اشاره به اینکه 14 عنوان برنامه به مدت 535 دقیقه از صدای خراسان جنوبی به مناسبت روز بصیرت پخش می شود، ادامه داد: ویژه برنامه های روز 9 دی تحت عنوان کلام آخر، سایه روشن و فردا از آن ماست نام دارند.

 

قائم مقام صدا و سیمای خراسان جنوبی بیان کرد: برنامه های مختلفی در فضای مجازی اجرا می شود که می توان به تولید و پخش بیش از 52 موشن گرافیک با موضوع فتنه و حوادث 9 دی و تولید عکس نوشت و تهیه کلیپ حضور مردم در مراسم گرامیداشت 9 دی اشاره کرد.

 

وی به برنامه های صدا و سیمای خراسان جنوبی در آستانه فرارسیدن اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: در این راستا هشت عنوان برنامه از حوزه سیما و 27 عنوان برنامه از صدای استان به روی آنتن می رود.

 

زارع با بیان اینکه امروز اولین جشنواره مکتب سلیمانی در خوزستان برگزار می شود، افزود: سه اثر از حوزه صدای خراسان جنوبی به این جشنواره ارسال شده است.

 

قائم مقام صدا و سیمای خراسان جنوبی در پایان اظهار کرد: در فضای مجازی استان 2 نماهنگ ویژه شهادت سردار سلیمانی با عنوان سردار عاشق و پنج عنوان استوری موشن، پنج پوستر و نماهنگ مرد نبرد پخش می شود.

کد خبر 1008212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha