برگزاری مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی در یزد

زارع از برگزاری مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی با رعایت پروتکل های بهداشتی در محل ورزشگاه شهید نصیری یزد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « سعید زارع» پیش از ظهر امروز در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه استان یزد به مناسبت برگزاری یادواره شهدای استان یزد گفت: یازدهمین سالگرد حماسه 9 دی نماد عزت، استقلال و بصیرت مردمی در حالی برگزار می شود که اولین سالگرد شهادت شهید سلیمانی و سالگرد قیام خونین مردم قم و .. را در این مراه داریم که از نهم تا 19 دی به عنوان دهه بصیرت نامگذاری شده است.

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد بیان کرد: شعار دهه بصیرت امسال، بصیرت فاطمی، ولایتمداری و مقاومت علوی برگزار می شود.

وی افزود: به منظور گرامیداشت حماسه 9 دی، مراسمی در روز سه شنبه در محل ورزشگاه شهد نصیری با رویکرد 9 دی با سخنرانی سردار سلیمانی از ساعت 13 تا 15 با رعایت نکات بهداشتی برگزار می شود و برنامه نیز به صورت مستقیم از شبکه استانی صدا و سیما پخش می شود.

زارع گفت:  همچنین دوشنبه شب با جمعیت حداقلی در مسجد مهدیه با حضور خادمیاران رضوی با موضوع واکاوی فتنه 88 برگزار می شود و برگزاری رژه موتوری در روز 13 دیماه سالروز شهادت سردار سلیمانی، برگزاری 60 مسابقه کتابخوانی پیرامون بازخوانی فتنه 88 و مکتب سلیمانی و دهه بصیرت، برگزاری 700 نشست بصیرتی با فضای حقیقی و مجازی از جمله برنامه های ما در استان است.

وی بیان کرد: فضاسازی محیطی سطح شهر یزد، هماهنگی با خانه سرود جهت اجرای میدانی با حضور 90 گروه سرود استانی در طول دهه بصیرت، برگزاری جشنواره علمدار لاله های روشن، اختصاص ساعت قرار و سخنرانی موضوعی، برپایی نمایشگاه در محل مجتمع فرهنگی هنری دانش آموز، برگزاری نمایشگاه سفر مقام معظم رهبری به استان، افتتاح نخستین کانون فرهنگی هنری به نام حاج قاسم سلیمانی در روز 13 دیماه، تهیه بروشور 22 گناه نابخشودگی فتنه گران نیز به عنوان برنامه های دیگر ما است.

زارع گفت: برگزاری پویش های مختلف، مسابقه مکتب سلیمانی برگرفته از وصیت نامه شهید نیز به عنوان برنامه های دیگر ما است.

وی افزود:  امسال اولین سالگرد شهید قاسم سلیمانی است که نماد اخلاص کار در راه خدا و ولایتمداری بود که لازم است از ظرفیت حداکثری رسانه ها در راستای بزرگداشت این چهره بزرگ جهان استان استفاده شود.

 

کد خبر 1008348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha