حدود ۲ تن گوشت قربانی در بین نیازمندان استان اردبیل توزیع شد

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: حدود ۲ تن گوشت قربانی در بین نیازمندان استان اردبیل به همت کانون های مساجد توزیع شد.

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: حدود 2 تن گوشت قربانی در بین نیازمندان استان اردبیل به همت کانون های مساجد توزیع شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: این بسته های گوشت نذری 1200 بسته 1.5 کیلوگرمی هستند که در مناطق مختلف استان اردبیل به همت کانون های مساجد در اختیار خانواده های آسیب دیده از کرونا قرار گرفت.

 

این مقام مسئول افزود: این چهارمین مرحله از توزیع گوشت قربانی در استان اردبیل است که به همت برنامه تلویزیونی به سمت خدا و موسسه حضرت خدیجه (س) قم صورت می گیرد و با مشارکت کانون های مساجد در استان اردبیل توزیع می شود.

 

سقاء اظهار داشت: ارزش ریالی هر یک به مبلغ 2 میلیارد ریال است که تاکنون بیش از 8 میلیارد ریال گوشت نذری در اختیار خانواده های آسیب دیده از کرونا و بی بضاعت قرار گرفت.

 

وی تاکید کرد: این حرکت جهادی به صورت گسترده از طریق کانون های مساجد پیگیری می شود و کمک به خانواده های بی بضاعت و نیازمند از مهمترین فعالیت های اجتماعی کانون های مساجد است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ادامه داد: این طرح در راستای اجرای طرح ملی «ایران قوی» است و همدلی و همیاری را به همت فعالان کانون های مساجد به نمایش خواهیم گذاشت.

 

سقاء عنوان کرد: البته فعالان کانون های مساجد با مشارکت خیرین به صورت گسترده تاکنون بسته های معیشتی و بهداشتی در بین خانواده های آسیب دیده از کرونا به صورت خودجوش توزیع می کنند.

 

کد خبر 1008215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha