حضرت فاطمه (س)، از حیات خود گذشتند تا حقانیت ولایت علوی را برای همیشه تاریخ به اثبات برسانند

حجت الاسلام رضایی گفت: حضرت فاطمه (س)، اولین مدافع ولایت است و از همه حقوق حتی حیات خود گذشتند و با تمام وجود در برابر باطل ایستادند تا حقانیت ولایت علوی را برای همیشه تاریخ به اثبات برسانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «محمد رضایی»، امروز (یکشنبه 7 دی) در نشست خبری اعلام برنامه های ایام الله دهه «بصیرت و میثاق با ولایت» که از 9 تا 19 دی ماه در کشور شناخته می شود، گفت: شعار محوری این دهه «بصیرت فاطمی، ولایت مداری و مقاومت علوی» است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با یادآوری این مطلب که مقاومت، بصیرت، شهادت و انتقام سخت از جمله کلید واژه های امروز جامعه است، افزود: جامعه بصیر اگر جایی اشتباه کند و دنبال آگاهی و شناخت باشد، می تواند تغییر موضع کند و بازشناسی کند، بازشناسی به این معناست که در غبار سنگین فتنه فرو می رویم و در نهایت با بازشناسی از فتنه خارج می شویم.

وی با اشاره به اینکه با بازشناسی افراد معترض صف خود را از اغتشاش گران جدا کنند و اگر بصیرت باشد انسان می تواند خود را از فتنه جدا کند، اظهار کرد: انسان بصیر زمان شناس و جریان شناس است و بر این اساس می تواند تصمیم گیری صحیح را اتخاذ کند و با توجه به شناخت لحظات با بصیرت بالا می تواند خود را نجات دهد و اگر امروز بحث فتنه و بصیرت مطرح می شود برای اینست که انسان ها از تاریخ عبرت بگیرند.

حجت الاسلام رضایی با یادآوری این مطلب که نسل امروز باید زمان، جامعه و دشمن را بشناسد و بعد از این هدفمند موضع گیری کند و تصمیم بگیرد، یادآور شد: بیش از پنج از هزار برنامه در 9 عنوان کلی در سطح استان در برنامه های ایام الله دهه «بصیرت و میثاق با ولایت» در فارس برگزار می شود که عمده برنامه ها به صورت مجازی و غیرحضوری است و البته در شهرستان هایی که وضعیت زرد دارند با رعایت دستورالعمل های ستاد کرونا، مراسم در فضای باز و با حضور جمعیت کم و همچنین در زمان محدود برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه دشمن با مکتب ما مشکل دارد، افزود: بصیرت، گفتمان سازی و کمک مومنانه از برنامه هایی است که در این دهه دیده شده است.

حجت الاسلام رضایی از برگزاری مسابقات مختلف ادبی، فرهنگی و هنری در این ایام خبر داد و اظهار کرد: کنگره ملی شعر «خاتم سلیمانی» در روز 13 دی ماه در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) به صورت مجازی برگزار می شود.

این مقام مسئول با اشاره به برگزاری نشست های بصیرتی، افزود: کرسی های آزاد اندیشی با موضوع عوامل و ریشه های فتنه، رزمایش های مختلف کمک مومنانه، آزادی زندانیان غیر عمد تحت عنوان پویش مردمی «عشق به حاج قاسم» و امضای الکترونیکی حمایت از «انتقام سخت» را خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه برگزاری مراسم عزاداری حضرت زهرا (س) با رعایت دستورالعمل های بهداشتی ایرادی ندارد، تاکید کرد: وقتی از بصیرت فاطمی حرف می زنیم باید در تاریخ بازخوانی کنیم تا متوجه شویم چه اتفاقی روی داد که ایشان را به عنوان مدافع از ولایت زمان خود، بشناسند، همه آنانی که این موضوعات را مدیریت کردند می خواستند در برابر مطالبه گری به حق، بانوی اسلام (س)، ایستاد که در تاریخ این مطالبه گری ادامه نیابد و آنان نسبت به بطلان خود بسیار آگاه بودند.

حجت الاسلام رضایی گفت: حضرت فاطمه (س)، اولین مدافع ولایت است و از همه حقوق حتی حیات خود گذشتند و با تمام وجود در برابر باطل ایستادند تا حقانیت ولایت علوی را برای همیشه تاریخ به اثبات برسانند.

کد خبر 1008287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha