اجرای طرح «سه‌شنبه های مهدوی» در فضای مجازی

حجت الاسلام بردبار با اشاره به اجرای طرح «سه‌شنبه‌های مهدوی» در فضای مجازی گفت: ترویج فرهنگ مهدوی در جامعه از اهداف این طرح است.

حجت الاسلام «هادی بردبار» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: در برنامه «سه شنبه های مهدوی»، روزهای سه شنبه  هر هفته در فضای مجازی و در تمام کانال های مجازی ادارات کلیپ 100 ثانیه مهدوی بارگزاری می شود.

 

معاون فرهنگی، آموزشی  و پژوهشی بنیاد حضرت مهدی (عج) استان همدان افزود: در کنار پخش کلیپ مهدوی در فضای مجازی سخنرانی های کوتاه مهدوی بوسیله اساتید  مجرب و کارشناسان مهدوی  بارگزاری می شود.

 

وی با بیان اینکه در همدان 20 کارشناس مجرب در رشته مهدوی وجود دارد، اظهار داشت: هدف از سه شنبه های مهدوی این است که در این روز تمام افراد با یاد و نام امام عصر (عج) کارهای خود را انجام دهند و فرهنگ مهدوی در جامعه گسترش یابد.

 

حجت الاسلام بردبار بیان کرد: با توجه به فرا رسیدن ایام فاطمیه کانال های مجازی سه شنبه های مهدوی رنگ و بوی فاطمیه به خود گرفته است و برخی آیات و نکات اخلاقی از حضرت زهرا (س) نیز در این ایام بارگزاری می شود.

 

معاون فرهنگی ، آموزشی و پژوهشی بنیاد حضرت مهدی (عج) استان همدان گفت: ترویج فرهنگ مهدویت در جامعه موجب تقویت اعتقاد عمومی جامعه می‌شود و مهم‌ترین وظایف منتظران در عصر انتظار این است که با اعمال و رفتار خود عصر غیبت را به عصر ظهور تبدیل کنند .

 

وی تصریح کرد: دشمنان اسلام در تلاش هستند تا شبهات و انحرافاتی بین مسلمانان و به‌وی‍ژه جوانان در خصوص مهدویت ایجاد کنند که در راستای مقابله با تهدیدات نرم دشمنان باید به شیوه ائمه معصومین(ع) عمل کنیم و با ترویج فرهنگ مهدویت در جهت جلوگیری از ترویج نحله‌های فکری و انحرافی تلاش کنیم.

 

 

 

 

کد خبر 1008299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha