مسابقه کتابخوانی «سه دقیقه در قیامت» برگزار می‌شود

طاهری گفت: همزمان با فرا رسیدن اولین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همچنین چهلمین روز درگذشت دانشمند هسته ای محسن فخری زاده مسابقه کتابخوانی از کتاب «سه دقیقه در قیامت» برگزار می شود.

«مهدی طاهری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: همزمان با فرا رسیدن اولین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همچنین چهلمین روز درگذشت دانشمند هسته ای محسن فخری زاده مسابقه کتابخوانی از کتاب «سه دقیقه در قیامت» برگزار می شود.

 

معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: این کتاب به خاطرات یکی از مدافعان حرم که زیر عمل جراحی برای لحظه هایی از دنیای خاکی می رود و تجربه ای نزدیک به مرگ دارد، او در این زمان کوتاه چیزهایی می بیند که درک آن برای مردم عادی سخت است.

 

این مقام مسئول ادامه داد: شرکت کنندگان در این مسابقه می توانند فایل کتاب و سئوالات را از طریق سایت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل به نشانی اینترنتی www.ardabil.farhang.gov.ir و یا از طریق کانال فرهنگبانان مساجد در پیام رسان سروش به نشانی https://sapp.ir/farhangbananmasajed دریافت کنند.

 

طاهری افزود: علاقمندان برای شرکت در این مسابقه می توانند پاسخ سئوالات را تا تاریخ 30 دی ماه به صورت پیامکی به سامانه پیام کوتاه 10008940451 ارسال کنند.

 

وی اظهار داشت: این مسابقه به صورت کشوری است و به نفرات برگزیده جوایز ارزنده ای اهدا خواهد شد.

 

معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بیان کرد: این مسابقه با مشارکت این معاونت و ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان، دارالقرآن کریم استان، قرارگاه فرهنگی حضرت فاطمه الزهرا (ع) استان و موسسه فرهنگی تصویر هنر آرتا برگزار می شود.

 

طاهری اذعان داشت: این مسابقه به دلیل شیوع بیماری کرونا به صورت مجازی برگزار می شود و امیدواریم همچون سایر مسابقات فرهنگی مورد استقبال عمومی قرار گیرد و شهروندان دعوت می کنیم تا در این مسابقه مشارکت خوبی داشته باشند.

 

کد خبر 1008306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha