تحویل ۲ هزار و ۵۱۱ جلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی مازندران

ولیپور گفت: در طرح خیرخواهانه بنیاد آموزشی قلم‌چی، ۲ هزار و ۵۱۱ جلد کتاب کمک درسی به کتابخانه عمومی استان مازندران تحویل داده شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ساری،«آرزو ولیپور» در حاشیه آئین اهدای کتاب های کمک آموزشی بنیاد قم چی به کتابخانه های عمومی استان مازندران اظهار کرد: در ادامه طرح اهدای کتاب بنیاد آموزشی قلم‌چی به کتابخانه‌های عمومی کشور، 2  هزار و 511 جلد کتاب کمک درسی به ارزش بیش از یک میلیارد و 400 میلیون ریال کتاب به 91 کتابخانه عمومی در استان مازندران تحویل داده شده است.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران تصریح کرد: کتاب‌های کمک آموزشی از نیازهای اصلی کتابخانه‌های عمومی است و افراد بسیاری برای امانت گرفتن این کتاب‌ها به کتابخانه‌های عمومی مراجعه می‌کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: بنیاد قلم‌چی تاکنون در مراحل مختلف منابع کمک درسی ارزشمندی را به کتابخانه‌ها ارسال کرده است.

 

این مسئول استفاده از ظرفیت خیران در تکمیل پروژه‌ها را مهم دانست و گفت: هدف حرفه ما فراگیر ساختن مطالعه، افزایش آگاهی های اجتماعی و گسترده ساختن نشاط فرهنگی بین مردم است که مجموع اینها امید اجتماعی می‌آفریند.

 

ولیپور با تاکید بر لزوم فراهم آوردن زیرساخت‌های بهتر در کتابخانه‌های و افزایش سرانه کتابخانه‌ای، اظهار کرد: هیچ چیزی جز چشیدن لذت مطالعه، نمی‌تواند فرهنگ کتابخوانی را ترویج کند و هنر کتابداران این است که بتوانند این تجربه شیرین را به افراد مختلف بچشانند.

 

«رمضانعلی محسنی» نیز با اشاره به هدف این بنیاد از اهدای کتاب به کتابخانه‌های عمومی اظهار کرد: بنیاد قلم‌چی از سال 1384  برای گسترش آموزش و دانش، وقف عام شد و از آن زمان تاکنون در امر مدرسه و کتابخانه‌سازی و تجهیز آن‌ها فعالیت داشته است.

 

نماینده بنیاد قلم‌چی بیان کرد: از اهداف وقف این سازمان این است که علاوه بر فعالیت‌های سخت‌افزاری، در حوزه آموزش هم اقدام کند که طرح اهدای کتاب به کتابخانه‌های عمومی بر همین اساس انجام می‌شود.

 

کد خبر 1008311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha