امدادرسانی مساجد و مسلمانان به کامیون داران گرفتار در مرز انگلیس

جامعه مسلمانان در گیلینگام و لندن برای کمک به کامیون داران گرفتار در مرز انگلیس به دلیل شیوع ویروس جهش یافته کرونا به گروه های تلاش های امدادی پیوستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « kentonline»،جامعه مسلمانان در گیلینگام واقع در کنت و لندن برای کمک به کامیون داران گرفتار در مرز به دلیل شیوع ویروس در کریسمس امسال به گروه های تلاش های امدادی پیوستند.

 

در این راستا مسلمانان اقدام به اهدای دو هزار کالای خوراکی و نوشیدنی به کامیون داران گرفتار در مانستون کردند.

 

«شریف خان»، امام جماعت مسجد نصیر در جاده ریچموند واقع در «گیلینگام» ، پس از اطلاع از حال و هوای کامیون دارانی که ویروس کرونا جلوی رفت و آمد آنها را گرفته است تهیه غذای سالم  را برای آنها در دستور کار خود قرار دادند.

 

امام جماعت این مسجد شنید که چگونه سایر سازمان های مذهبی و افراد داوطلب جامعه از این کامیون داران  حمایت می کنند و تصمیم گرفت که او نیز وارد عمل شود.

 

خان در این باره گفت: سازمان های زیادی کمپین اهدای مواد غذایی به این کامیون داران را راه اندازی کرده اند و ما هم فکر کردیم بهتر است بر اساس دستورات دین اسلام در این کار خیر مشارکت داشته باشیم.

 

وی افزود: جامعه مسلمانان در گیلینگام دست به دست گروه های دیگر در شرق لندن داده اند تا وعده های غذایی برای افرادی که نمی توانند در تعطیلات کریسمس در کنار خانواده های خود باشند و اکنون نیاز به آب و غذا دارند،فراهم کنند.

 

 بسیاری از رانندگان کامیون به دلیل شناسایی شده ویروس جدید جهش یافته کرونا در شرایط غیرانسانی در انگلیس گرفتار شده اند.

 

کامیون داران گرفتار می گویند که مسدود کردن هزاران کامیون در مرز انگلیس باعث قتل عام آنها می شود.

کد خبر 1008320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha