یوم الله ۹ دی خط بطلان بر یاوه گویی دشمنان انقلاب بود/ اعلام برنامه های دهه بصیرت و ولایت

حجت الاسلام بابامحمدی برنامه های دهه بصیرت ستاد نماز جمعه شهر سرخنکلاته را اعلام کرد.

حجت الاسلام «شهاب الدین بابامحمدی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: دشمنان انقلاب اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب دشمنی های خود را علیه جمهوری اسلامی داشتند و هر روز این دشمنی بیشتر می شد.

 

امام جمعه شهر سرخنکلاته افزود: فتنه 88، یک فتنه به تمام معنا و برانداز بود و افرادی که به عنوان کارگردان این فتنه را رهبری می کردند به دنبال براندازی نظام بودند.

 

وی اظهارداشت: علت ناکامی این فتنه، به دلیل وجود رهبری معظم انقلاب بود که در خطبه های 29 خرداد به جهانیان ثابت شد.

 

حجت الاسلام بابامحمدی ادامه داد: در یوم الله 9 دی مردم با بصیرت کامل به خیابان ها آمدند و شعار علیه آشوبگران و فتنه گران سر دادند.

 

وی گفت: یوم الله 9 دی، روز بصیرت و ولایت است و مردم انقلابی ایران در 9 دی بصیرت بالای سیاسی و دینی خود را به جهانیان ثابت کردند و نشان دادند یوم الله 9 دی خط بطلان بر یاوه گویی دشمنان انقلاب اسلامی بود.

 

امام جمعه شهر سرخنکلاته افزود: دشمنان در یوم الله 9 دی در مقابل ملت ایران در مقابل انقلاب عظمت اسلامی ایران سرافکنده شدند.

 

وی با اشاره به برنامه های دهه ولایت و بصیرت ستاد نماز جمعه سرخنکلاته، گفت: برگزاری مسابقه از وصیت نامه شهید قاسم سلیمانی، نشست بصیرتی ویژه خواهران بسیج و ستاد نماز جمعه، تقدیر از مربیان جامعه القرآن شهر سرخنکلاته، برگزاری میز بصیرت در ادارات، تهیه غذای گرم به صورت بیرون بر و توزیع در سطح شهر، نشست بصیرتی با موضوع واکاوی فتنه 88 و دلایل به وجود آمدن یوم الله 9 دی، برگزاری جلسات پاسخ به شبهات در خصوص فتنه 88، راه اندازی کاروان مرگ بر آمریکا و مرگ بر فتنه گر در سطح شهر از برنامه های دهه بصیرت ستاد نماز جمعه شهر سرخنکلاته است.

 

 

کد خبر 1008327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha