رسانه ها باید به نیازهای معنوی و تعظیم شعائر دینی هم توجه داشت

حجت الاسلام سبحانی نیا گفت:رسانه‌ها همان‌گونه که مسائل مختلف جامعه مانند وضعیت راه و جاده و آب مردم را پی‌گیری می کنند لازم است به نیازهای معنوی و تعظیم شعائر دینی نیز توجه داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، حجت‌ الاسلام «امرالله سبحانی ‌نیا» امروز(۷ دی) در نشست مشترک با مدیرعامل و نایب رییس هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه های استان تاکید کرد: علاوه بر نهادها و مدیران فعال در ترویج نماز به عنوان یکی از فرائض اصلی و ارکان اسلام، از امسال رسانه فعال در ترویج فرهنگ نماز که در قالب‌های متنوع به انعکاس فعالیت های شایسته درباره نماز و نیز مطالبه‌گری منویات مقام معظم رهبری به ۲۸ اجلاس سراسری نماز به ‌عنوان یک ضرورت بپردازند.

 

مدیر ستاد اقامه نماز خراسان رضوی با معرفی خانه مطبوعات و رسانه های استان مورد تقدیر و تجلیل قرار می‌گیرند که پیشنهاد تقدیر از رسانه یاور نماز را برای اجرا در جشنواره شهید رجایی را می دهیم.

 

وی افزود: رسانه‌ها همان‌گونه که مسائل مختلف جامعه مانند وضعیت راه و جاده و آب مردم را پی‌گیری می کنند لازم است به نیازهای معنوی و تعظیم شعائر دینی نیز توجه داشته باشند.

 

حجت الاسلام سبحانی نیا همچنین از آمادگی این نهاد برای ارائه برخی آموزش‌ها به صورت مجازی در حوزه نماز برای اعضای خانواده و فرزندان اصحاب رسانه و رسانه نگاران استان خبر داد.

 

وی ضمن تشکر از عملکرد رسانه‌ها در این حوزه پیشنهاد کرد: با تعامل بیشتر با اصحاب رسانه و همکاری خانه مطبوعات و رسانه‌های استان، ساز و کار برگزاری جشنواره نماز در رسانه به‌صورت سالانه پیش‌بینی شود.

کد خبر 1008363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha