حذف ۵۷ درصدی مراجعات حضوری به شهرداری شیراز برای استعلام آپارتمان های مسکونی

بهادری گفت: در سال گذشته بحث استعلام آپارتمان های مسکونی به بهره برداری رسید که بیش از ۵۷ درصد مراجعات مردم به شهرداری شیراز را حذف کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «جواد بهادری»، امروز (یکشنبه 7 دی) در نشست خبری معاون شهرسازی و معماری شهرداری شیراز با سایر مدیران شهرداری گفت: شهروند سپاری و اقدامات الکترونیکی به ویژه در بحران کرونا مورد تاکید شهرداری شیراز بوده است.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری شیراز افزود: بدین ترتیب شهروندان بدون حضور و نیاز به مراجعه فیزیکی از خدمات مورد نظر خود بهره مند می شوند

وی اضافه کرد: در سال گذشته بحث استعلام آپارتمان های مسکونی به بهره برداری رسید که بیش از 57 درصد مراجعات مردم به شهرداری شیراز را حذف کرد.

بهادری اعلام کرد: کارتابل شهروندی نیز در فازهای بعدی مورد پیگیری قرار خواهد گرفت که همکاری سایر دستگاه ها را می طلبد.

وی با اشاره به انجام عکسبرداری هوایی در شهر شیراز بیان کرد: سال گذشته عکسبرداری هوایی از 105 هزار هکتار شهر شیراز انجام شد که در 15 سال آتی به عنوان اطلاعات پایه مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری شیراز ادامه داد: اداره امور شهر توسط شهرداری ها در شرایط کرونا دشوار است اما شهرداری شیراز کارهای خدماتی و عمرانی را بی وقفه تا امروز انجام داده است و هر هفته و هر ماه شاهد بهره براری این پروژه ها هستیم که بیشتر آنها از گذشته تکمیل نشده بود.

وی اضافه کرد: از نمونه این طرح ها می توان به بزرگراه مهندسین، تقاطع ایمان جنوبی با کمربندی شیراز، تقاطع شهیدان یغمور و ... اشاره کرد که با سرعت بیشتر از قبل انجام شده اند.

بهادری تصریح کرد: نگاه انسان محوری که حضور انسان در شهر و توجه به نیازهای انسان را مورد توجه قرار می دهد در اجرای طرح های شهری شیراز مورد توجه قرار گرفته و همراه کرن افکار عمومی و دستگاه ها را نیز می طلبد.

وی افزود: عملیات اجرایی اتصال محور دروازه قرآن به دروازه اصفهان با رویکرد گردشگری و زندگی پیاده در شهر از سه ماه قبل آغاز شده است که دروازه قرآن را به بافت تاریخی شیراز وصل می کند.

بهادری اضافه کرد: توسعه اطراف آرامگاه سعدی به ویژه در ضلع شرقی این آرامگاه که عملیات اجرایی آن شروع شده به زودی به ایجاد فضای شهری مناسب شیراز و در خور سعدی شیرازی کمک می کند.

وی اعلام کرد: در جاده بوشهر 10 هکتار باغ تملک شد و عملیات اجرایی آن با رویکرد باغ ایرانی در اردیبهشت سال آتی به بهره برداری خواهد رسید.

بهادری با اشاره به اقدامات انجام شده در بلوار «شهید چمران» شیراز گفت: اتصال بین چمران شمالی و جنوبی و پیوند فضای سبز و باغات شیراز در اجرای پیاده راه و حرکت انسان مورد توجه قرار گرفته و احیای باغ چمران جنوبی در توسعه گردشگری و فضای فرهنگی نقش مطلوبی دارد.

 

کد خبر 1008379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha