لزوم حمایت مسئولان برای فعالیت مجدد تعاونی مسکن سازمان نظام پرستاری شیراز

ترابی گفت: تعاونی مسکن سازمان نظام پرستاری شیراز و شهرستان‌های تابعه پیش از این ۷۰۰ واحد تحویل پرستاران داد اما حدود سه سال است این تعاونی مسکن متوقف شده که برای شروع مجدد کار و خدمت رسانی به پرستاران نیاز به حمایت داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «بهبود ترابی»، امروز (یکشنبه 7 دی) در یکصد و شصت و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: در سالی که گذشت پرستاران به دلیل شیوع کرونا سختی زیاد کشیدند و یک هفته در سراسر دنیا به نام «پرستار» نامگذاری شد.

رئیس هیئت مدیره سازمان نظام پرستاری شیراز و شهرستان‌های تابعه ادامه داد: شهرداری شیراز و سایر مسئولان با اعمال محدودیت ها به کنترل شیوع کرونا کمک کرده اند که قابل تقدیر است.

وی اضافه کرد: هر اداره و سازمان یک واحد اداری در اختیار دارد و هیئت مدیره سازمان نظام پرستاری شیراز، از اعضای شورای اسلامی و شهرداری شیراز تقاضا دارد با توجه به ماده 16 و 17 شهرداری برای خرید واحد اداری به نظام پرستاری شیراز کمک کند.

ترابی اعلام کرد: تعاونی مسکن سازمان نظام پرستاری شیراز و شهرستان‌های تابعه پیش از این 700 واحد تحویل پرستاران داد اما حدود سه سال است این تعاونی مسکن متوقف شده که برای شروع مجدد کار و خدمت رسانی به پرستاران نیاز به حمایت داریم.

خاطر نشان می شود در  یکصد و شصت و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز، از تعدادی از پرستاران شهر شیراز به نمایندگی از جامعه پرستاران به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار تقدیر شد.

کد خبر 1008482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha