رتبه برتر کمیته امداد بندر ماهشهر در زمینه کاریابی و ایجاد شغل در استان خوزستان

روشن از کسب رتبه برتر کمیته امداد بندر ماهشهر در زمینه کاریابی و ایجاد شغل در استان خوزستان خبر داد و گفت: این نهاد از ابتدای سال جاری تاکنون توانسته ۱۷۳ درصد تعهدات کاریابی را محقق کند.

«علی روشن» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بندرماهشهر، از تحقق بیش از ۱۷۳ درصدی تعهدات کاریابی از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و اظهار کرد: در این راستا کمیته امداد بندر ماهشهر در زمینه کاریابی و ایجاد شغل در استان خوزستان رتبه برتر را کسب کرده است.

 

رئیس کمیته امداد بندرماهشهر با اشاره به ایجاد ۱۴۷ فرصت شغلی در سال‌جاری توسط این نهاد تصریح کرد: انجام کاریابی و تعامل با کارفرمایان برای به‌‌کار گرفتن مددجویان از جمله فعالیت‌های این نهاد بوده است.

 

وی افزود: افزایش توان اقتصادی افراد و خانوارهای تحت حمایت تا مرز خودکفایی، اشتغال کارجویان مورد حمایت از طریق فرصت‌های شغلی بنگاه‌ها و سازمان‌های مختلف، اتخاذ رویکرد درآمدزایی و افزایش سرانه درآمد خانواده‌ها، فراهم‌سازی زمینه لازم برای فعالیت‌های اقتصادی و اشتغال مددجویان به ‌منظور توانمندسازی اقتصادی و خروج تدریجی آنان از چرخه حمایتی، ارتقای عزت‌نفس مددجویان و صیانت از نهاد خانواده از جمله اهداف طرح کاریابی و ایجاد اشتغال برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد است.

 

روشن اذعان کرد: کارفرمایان و صاحبان صنایع می‌توانند با مراجعه به کمیته امداد با ارائه درخواست کتبی خود در خصوص جذب و به‌کارگیری کارجویان تحت حمایت اقدام و علاوه بر اجر معنوی از بسته‌های تشویقی کاریابی از جمله تسهیلات قرض‌الحسنه بهره‌مند شوند.

 

وی اضافه کرد: همچنین امسال با آغاز فصل سرما، یکی از نیازهای اساسی مددجویان زیر پوشش کمیته امداد، تامین وسایل گرمایشی بود که در همین راستا، مددکاران با شناسایی و اطمینان کامل از نیاز خانوار به وسیله گرمایشی، تعداد ۵۰ دستگاه بخاری گازی به ارزش ۵۵۰ میلیون ریال را بین مددجویان زیر پوشش کمیته توزیع کردن و همچنین تعداد ۱۱ دستگاه آبگرمکن گازی به ارزش ۲۶۴ میلیون ریال به مدد جویان اهدا شد.

 

رئیس کمیته امداد بندرماهشهر ضمن تقدیر از مشارکت خیرین شهرستان در این امر پسندیده عنوان کرد: بخشی از اعتبار این ۶۱ دستگاه بخاری و آبگرمکن با مشارکت خیرین تهیه و بخش دیگر آن نیز از اعتبارات کمیته امداد فراهم شده است.

 

وی در پایان یاد آور شد: خیرین همواره با کمک‌های خود، یاور نیازمندان و کمیته امداد بوده‌اند و امیدواریم در تهیه ۱۲۰ دستگاه بخاری و ۹۰ دستگاه آبگرمکن دیگر برای نیازمندان ماهشهری، ما را همراهی کنند.

 

کد خبر 1008514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha