نیروهای مرزبانی برای امنیت مردم  از جان مایه می گذارند/ لزوم برخورد قاطع با عاملان شهادت شهید خطیری

دادگر گفت: فرزندان ولایت در لباس مرزبانی هیچگاه از وظیفه خود عدول نمی کنند و برای حفظ و آرامش مردم از جان خود مایه می گذارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «محمدسعید فاضل دادگر» عصر امروز(یکشنبه 7 دی) در مزار شهید سروان «نبی الله خطیری» در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: این شهید با دلاوری و شجاعت به دل اشرار رفت و باید با عاملان این اتفاق برخورد شود.

 

فرمانده انتظامی استان گلستان  ادامه داد: پرسنل نیروی انتظامی به صورت شبانه روزی در حال مجاهدت هستند و بی ادعا نسبت به انجام مأموریت های محوله اقدام می کنند و جان خود را در دست گرفتند و فدای ملت می کنند.

 

فاضل دادگر بیان کرد: مصمم هستیم راه پرافتخاری را که انتخاب کردیم مجاهدانه و بدون هیج تساهل و تسامح ادامه دهیم.

 

وی گفت: نیروی انتظامی در طول ماه های گذشته دست بسیاری از اراذل و اوباش را شکست و آنها را سر جای خود نشاند،  شهید خطیری نیز در طول ماه های گذشته چندین بار برای دستگیری فردی که به طور مکرر سابقه اوباش گری و مزاحمت برای نوامیس مردم را داشت اعزام شد که در این مسیر به درجه رفیع شهادت رسید.

 

فرمانده انتظامی استان گلستان  تاکید کرد: تمامی عاملان شهادت سروان خطیری دستگیر شدند و به زودی به سزای اعمال خود خواهند رسید.

 

فاضل دادگر بابیان اینکه قاطعانه با عوامل این حادثه برخورد خواهیم کرد، بیان کرد: این قول را به عنوان سرباز کوچک ولایت می دهیم که در کار خود موافق باشیم و با مجرمان و اراذل و اوباش قاطعانه برخورد کنیم.

 

وی گفت: فرزندان ولایت در لباس مرزبانی هیچگاه از وظیفه خود عدول نمی کنند و برای حفظ و آرامش مردم از جان خود مایه می گذارند.

کد خبر 1008522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha