برگزاری ۷۵۹ برنامه همزمان با بزرگداشت شهادت سردار سلیمانی و دهه بصیرت

سردار اکبری گفت: در راستای بزرگداشت یکمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و همزمانی با دهه بصیرت، ۷۵۹ برنامه در استان چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، سردار «علی‌محمد اکبری» امروز (یکشنبه ۷ دی) در نشست خبری با خبرنگاران این استان که در سالن جلسات سپاه استان برگزار شد، اظهار داشت: این برنامه‌ها در ۲۵ محور کلی با هدف تبیین جایگاه، شخصیت و خدمات سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی و بصیرت افزایی تهیه و اجرا می‌شود.

 

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تهیه و پخش تولیدات تصویری، رونمایی از سه عنوان کتاب با محوریت حاج قاسم سلیمانی، برگزاری مسابقات فرهنگی، جشنواره ادبی، رزمایش کمک‌های مومنانه، فضاسازی محیطی، برپایی سرود، برگزاری جشنواره شعر و داستان، به روز رسانی تابلوهای تبلیغاتی شهری و اقدامات جهادی از جمله این برنامه‌ها به شمار می‌رود.

 

سردار اکبری تصریح کرد: طرح شهید سلیمانی نیز در رابطه با مقابله با کرونا همچنان ادامه دارد و با بسیج تیم‌های حمایتی از اقشار کم درآمد و نیازمند حمایت می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۷۵۰ میلیارد ریال کمک مومنانه در استان جمع‌آوری و بین اقشار مختلف نیازمند توزیع شد.

 

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری، شهید سلیمانی را الگویی برای همه مردم آزادی‌خواه جهان دانست و گفت: این سردار بزرگ تنها متعلق به ایران ندارد بلکه شخصیت فراملی است که همه انسان های آزادی‌خواه جهان دوستدار وی هستند و الگوی والایی برای همگان به شمار می‌رود.

 

سردار اکبری خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی در جبهه مقاومت در دفاع از ارزش‌های انسانی و اسلامی با تروریست‌ها مبارزه کرد و پرچم اسلام را برافراشته کرد تا عزت مسلمانان برقرار باشد و امنیت داشته باشند.

 

وی افزود: سردار سلیمانی جبهه مقابله با استکبار جهانی را به بیرون از مرزهای ایران هدایت کرد و اگر ایشان و همرزمانش شهیدش نبودند ممکن بود وضعیت ایران همانند سوریه و عراق باشد.

 

کد خبر 1008536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha