طرح سردار شهید سلیمانی وارد مرحله عملیاتی شد

جزایری گفت: با ساماندهی و سازماندهی تیم‌های رهگیری، حمایتی و نظارتی طرح محله ‌محور و خانه محور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در استان چهارمحال و بختیاری وارد مرحله اجرا شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، سید «راشد جزایری» امروز (یکشنبه ۷ دی) در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا که در سالن شهید مردانی استانداری برگزار شد، اظهار داشت: تاکنون 446 تیم رهگیری، 129 تیم مراقبت در منزل، 142 تیم نظارتی و 479 تیم حمایتی در قالب طرح حاج قاسم سلیمانی تشکیل شده است.

 

رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این طرح در هفت راهبرد وارد مرحله اجرا شده است که تاکنون دستاوردهای مطلوبی به همراه داشته است.

 

جزایری تصریح کرد: با همت تیم‌های حمایتی به مسئولیت سازمان بسیج، تاکنون 102 میلیون کمک برای حمایت از اقشار نیازمند جمع‌آوری شده است.

 

رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری اجرای طرح سردار سلیمانی و محدودیت‌های هوشمند آذرماه را دارای اثرات مثبت در استان دانست و گفت: کاهش 73 درصدی موارد بستری، کاهش 57 درصدی بیماران سرپایی و کاهش 70 درصد آمار فوتی طی یک ماه اخیر حاصل این 2 برنامه بوده است.

 

به گفته جزایری نانوایی‌ها یکی از مهمترین اصنافی هستند که پروتکل‌های بهداشتی را به خوبی رعایت نمی‌کند و در این خصوص باید نظارت بیشتری انجام شود.

 

وی برگزاری هرگونه تجمع، گردهمایی و برنامه عمومی در استان را ممنوع دانست و گفت: همچنان باید پروتکل‌های بهداشتی را با حساسیت و جدیت لازم اجرا کنیم.

 

کد خبر 1008540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha