تصادف مرگبار در جاده کاشان-نوش آباد

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان از مرگ دو نفر و مصدومیت ۳ نفر بر اثر تصادف شدید در جاده کاشان -نوش آباد خبر داد.

روح الله فدایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت:  ساعت ۱۷:۱۶ یک شنبه ۷ دی ماه، یک مورد حادثه خودرویی در جاده کاشان-نوش آباد به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

 

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان افزود: بنا بر گفته شاهدان عینی و بررسی اولیه در محل حادثه، یک دستگاه پژو پارس در حال سبقت از یک تریلر در حال دور زدن بوده که از روبرو با شدت به یک خودرو سواری رنو ساندرو  برخورد کرده و منجر به فوت راننده و سرنشین پژو پارس و مصدوم شدن سه نفر دیگر از  سرنشینان دو خودرو می شود.

 

فدایی افزود: تیم های امداد نجات و اطفاء حریق ایستگاه های شماره یک و دو  آتش نشانی بلافاصله پس از رسیدن به محل حادثه با استفاده از دستگاه های تخصصی، محبوسان را رهاسازی  و ایمن‌سازی محل حادثه را از لحاظ جلوگیری از حریق احتمالی انجام داده و محل حادثه را برای بررسی علت، تحویل کارشناسان پلیس راهور دادند.

 

وی بیان داشت: مصدومان خودرو با سه تیم آمبولانس اعزامی از کاشان و نوش آباد جهت انجام اقداماتی درمانی به بیمارستان منتقل شدند./

کد خبر 1008575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha