سیره حضرت زهرا (س) در تمام شئون انسانی و الهی الگو است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آران و بیدگل گفت: سیره حضرت فاطمه زهرا (س) در تمام شئون انسانی و الهی الگو است.

حجت الاسلام سمیع الله مردان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل با تسلیت سالروز شهادت حضرت زهرا(س) گفت: حضرت زهرا در تمام شئون انسانی و الهی خویش الگو و راهبر تمام انسان های آزاده ای است که جز زلال حقیقت، کام تشنۀ آنها را سیراب نخواهد کرد.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آران و بیدگل افزود: آن حضرت برترین الگو براي همه بشریت است اما به دليل شاخص های جنسيتی كه يك مادر، همسر و دختري نمونه براي پيامبر(ص) بودند، مي توانند براي زنان الگويي فاخر باشند.

 

حجت الاسلام مردان در ادامه بیان داشت: شناخت ابعاد زندگي حضرت زهرا(س) به ويژه در زهد، اخلاص، صبر، ایثار، شجاعت، صداقت، نوع دوستي و اخلاق فردي، خانوادگي و حیات سياسي و اجتماعي ایشان می تواند سرمشق و راهبری بی نظیر برای بشریت در همه زمان ها و اماکن باشد.

 

این مبلغ دینی خاطر نشان کرد: متأسفانه سیره حضرت زهرا(س) را هنوز نتوانسته ایم به زبان امروز برای نسل جوان تبیین کنیم لذا در شرایط کنونی که هجمه های دشمن علیه جوانان شدت گرفته، لازم است با شیوه و ابزار مختلف در راستای ترویج فرهنگ فاطمی و شخصیت و سیره ایشان به عنوان الگویی فاخر برای نسل جوان همت بیشتری داشته باشیم./

کد خبر 1008605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha