تشریح برنامه های دهه بصیرت و میثاق با ولایت

حجت الاسلام نجمی پور با اشاره به سالروز شهادت حضرت زهرا(س) و سردار سلیمانی و... برنامه های دهه بصیرت، میثاق با ولایت شهرستان سربیشه را تشریح کرد.

حجت الاسلام «احمد نجمی پور» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند با اشاره به سالروز شهادت حضرت زهرا(س) و سردار سلیمانی، سالروز حماسی 9 دی ماه، برنامه های دهه بصیرت، میثاق با ولایت در شهرستان سربیشه را تشریح کرد.

 

امام جمعه شهرستان سربیشه برگزاری جلسه سخنرانی در مسجد حضرت فاطمه زهرا (س) در 9 دی ماه و شب شام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) را یکی از برنامه های محوری در این شهرستان برشمرد وگفت: سال گذشته جلسه عزاداری شب شهادت حضرت زهرا(س) تنها در مسجدی که به نام حضرت مزین بود، برگزار می شد اما امسال با توجه به شراط فعلی و دستورالعمل های ستاد ملی مبارزه با کرونا برای جلوگیری از تجمعات، این مراسم در 8 مسجد شهر سربیشه و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و همزمانی آن با شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان مقرر شد کتیبه هایی با عنوان شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و سردار سلیمانی در سطح شهرستان نصب شود که این اقدام در حال اجرا است.

 

نجمی پور با بیان اینکه در شرایط کنونی و با توجه به شیوع بیماری کرونا برای ارائه برنامه ها از بستر فضای مجازی بیشتر استفاده خواهد شد، یادآور شد: جلسات پرسش و پاسخ در فضای مجازی در مباحث بصیرت، فتنه، ولایت و... برای رفع ابهامات برگزار می شود.

 

وی افزود: با توجه به اعلام ستاد ملی کرونا مبنی بر عدم تجمعات و محدودیت های پیشرو، امسال در خصوص سیره زندگانی حضرت فاطمه زهرا (س)، اتفاقات 9 دی ماه و شهادت سردار سلیمانی به صورت مجازی برای دانش آموزان در نرم افزار شاد برنامه هایی ارسال می شود.

 

وی نصب عکس شهدای شهرستان به صورت تلفیقی با عکس شهید سلیمانی در سر درب منازل شهدا، حضور 10 تا 20 تن از مسئولان در دفتر امام جمعه برای میثاق با ولایت و...  را از دیگر برنامه های پیش رو در دهه بصیرت برشمرد.

 

 

کد خبر 1008610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha