نشست وبینار مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد با روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های یزد

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد در نشست مجازی با روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های یزد گفت و گو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد صبح امروز در نشست مجازی با روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های یزد گفت و گو کرد.

حجت الاسلام سالاری در این نشست گفت: ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور در قالب طرح ملی ایران قوی برنامه های سال جاری خود را دنبال می کند.

وی افزود: در سال گذشته در نخستین دوره طرح ملی فهما ویژه کانون های مساجد شاهد حضور پررنگ کانون های مساجد یزد بودیم به نحوی که کانون های غدیر و صاحب الزمان (عج) یزد توانستند به عنوان دو کانون برتر کشوری انتخاب شوند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد ادامه داد: امیدواریم کانون های استان یزد بتوانند همچون گذشته حضوری پررنگ در این طرح ملی داشته باشند و بار دیگر رتبه های برتر کشوری را به خود اختصاص دهند.

حجت الاسلام سالاری بیان کرد: امسال فعالیت کانون های مساجد در قالب 3 شبستان و 12 رواق دنبال می شود که رواق قلم نیز به استان یزد اختصاص داده شده است و برنامه های کشوری را در این قالب اجرا می کنیم.

در ادامه این نشست نیز کارشناسان ستاد هماهنگی کانون های مساجد برنامه های سال جاری این ستاد را تشریح کردند و مدیران ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های استان نیز مباحث خود را مطرح کردند.

 

 

 

کد خبر 1008614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha