حضرت زهرا(س) الگوی‌ بی‌نظیری از سبک زندگی اسلامی است

ناهیدی فرد گفت: حضرت زهرا (س) الگوی بی نظیر از سبک زندگی اسلامی و الگوی کامل عبادت برای تمامی زنان و مردان در جهت رسیدن به سعادت و کمال واقعی است.

«حمیدرضا ناهیدی فرد» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: برخی شخصیت ها و الگوهای با گذر زمان فراموش می شوند، اما برخی الگوی بی نظیر با گذر زمان فراموش نمی شوند در عصر کنونی هر روز و هر سال بسیاری با فاطمیه زنده می شوند و در چشمه آسمانی فاطمه، گوهر فسرده و غبارگرفته جانشن را صفا می دهند.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان افزود: در نظام ارزشی اسلام، خانواده از منزلت و قداست خاصی برخوردار است و زنان علاوه بر وجهه انسانی خویش و نیز نقش اجتماعی‏ در سطح جامعه مهم‌ترین نقش را در مدیریت کانون خانواده دارند.

 

حضرت فاطمه زهرا (س) الگوی یک زن کامل است

 

وی ادامه داد: پیامبر (ص) خود در سخنانش، حضرت فاطمه زهرا (س) را از وجود خود می‌داند و بار‌ها در جمع مؤمنین فرمودند: فاطمه (س) پاره‌ تن من است؛ پس بهترین الگو در زندگی برای زنان، زندگی و رفتار حضرت زهرا (ع) است.

 

ناهیدی فرد با بیان اینکه حضرت فاطمه زهرا (س) برترین اسوه و الگو برای زنان و دختران هستند، بیان کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) هم مانند دیگر زنان نقش مادر و همسر را در خانواده داشتند و همواره آرامش و محبت را به اعضای خانواده هدیه می‌دادند. بنابراین زنانی که همواره به دنبال رستگاری خود و خانواده هستند، حضرت فاطمه زهرا (س) را اسوه خود قرار می‌دهند.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان حضرت زهرا(س) را مظهر کوثر دانست و گفت: در تفسیر شیعه و سنی درباره سوره کوثر نیز چنین آمده است، کوثر به معنای خیر کثیر  است.

کد خبر 1008642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha